|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zehra vraagt me net om heel erg te benadrukken dat ze ook aan het meeluisteren is, en dat ze het bovendien een hééééél goede show vindt! ;) :toothless |
Hahahaha |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zehra vraagt me net om heel erg te benadrukken dat ze ook aan het meeluisteren is, en dat ze het bovendien een hééééél goede show vindt! ;) :toothless |
Kzalt doen op de Topradio chat, dan komt er nog iets nuttig op, btw het huidige nummer klinkt me bekent in de oren, komt dat ook niet voor in een reklameke voor op tv? Van motorola ofzo? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zehra vraagt me net om heel erg te benadrukken dat ze ook aan het meeluisteren is, en dat ze het bovendien een hééééél goede show vindt! ;) :toothless |
wat een horde fans, hehehe
Elof at the second BeTA party? :D |
|
|
| Kaidreas |
ik ben naar markus aan het luistern, maar speciaal voor den elof zeg ik nie waar. nice e pimp... anyways. hebt gij jfos gedraaid????
omg. gij zijt mij held :D |
|
|
| dj Elof |
Binnenkort op ETS ... dj Elof in the mix, thanks to user Freezel!
Maar ik weet het nog op tijd te zeggen. Wat een eer weeral voor mij. Echt waar, ik heb nooit gedacht om het zover te schoppen. But not without ... the audience of course. |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik ben naar markus aan het luistern, maar speciaal voor den elof zeg ik nie waar. nice e pimp... anyways. hebt gij jfos gedraaid????
omg. gij zijt mij held :D |
Yups Jase From Outta Space. Heel eerlijk? Ik denk dat het nummer té progressive is voor hier. Moest er een uplifting versie van bestaan, die zou zeker aanslaan. Luister nu naar het verschil met bijv. Tiesto - Just be. Dat is een nummer dat weer potten gaat breken. Nochtans vind ik beide producties steengoed. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Yups Jase From Outta Space. Heel eerlijk? Ik denk dat het nummer té progressive is voor hier. Moest er een uplifting versie van bestaan, die zou zeker aanslaan. Luister nu naar het verschil met bijv. Tiesto - Just be. Dat is een nummer dat weer potten gaat breken. Nochtans vind ik beide producties steengoed. |
JFOS hééft al serieuze potten gebroken het voorbije half jaar, alleen niet echt in ons Belgenlandje jammer genoeg...
EN er is wel een iets meer uplifting remix van (Max Graham third street remix), maar zelfs die zal nog te proggy zijn voor deze show.
Anyway, die Antillas remix vind ik niet slecht...:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wave Force!! Now we're talking! :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Yups Jase From Outta Space. Heel eerlijk? Ik denk dat het nummer té progressive is voor hier. Moest er een uplifting versie van bestaan, die zou zeker aanslaan. Luister nu naar het verschil met bijv. Tiesto - Just be. Dat is een nummer dat weer potten gaat breken. Nochtans vind ik beide producties steengoed. |
ja owkee jos, maar gij als vocal man, luister eens naar die lyrics... puur magie.
das wel wa beter als sattelite ze :tongue3 |
|
|
| dj Elof |
Ik zal es zien of ik die Max Graham versie kan lospeuteren ergens. Ik dacht dat ik vanavond iets té diep ging met progressive trance (voor Belgische normen dus), maar ben blij dat jullie dit ook kunnen appreciëren ;)
Perry O'Neill = super!
Edit: sorry, nothing beats my beloved Justine Suissa. Wat zij met haar stem doet bij mij, dat kan je je niet voorstellen :tongue3
(wat niet wegneemt dat ik nog tientalle andere zangeresse super vind, zoals ook Jase). |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik dacht dat ik vanavond iets té diep ging met progressive trance (voor Belgische normen dus), maar ben blij dat jullie dit ook kunnen appreciëren ;)
|
wij zijn altijd een stap voor op de rest :p
en Wave Force... hoe meer ik hem hoor hoe beter hij wordt :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Max Graham remix is al een paar weken te krijgen op Shine music, zijn eigen label nota bene. Op disc 1 staat de Infusion sky mix en de Third street remix, en op disc 2 staat ook nog een geweldige Max Graham afterhours remix! :)
En de Beta's vallen niet echt onder de Belgische normen, dat je dat nu nog niet wist!:whip: ;) :p |
|
|
|
|