|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Bubba |
Pumaz,
Heb u just op msn toegevoegd! |
|
|
| Pumaz |
| Ah werkt het weer? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, kpeins dak is zone Kiss Me energiedrank ga halen, kan nog leuk worden! :toothless |
|
|
| dj Elof |
Peepz, dit was 'm weer! Ik zal proberen deze avond nog mijn tracklisting on-line zetten.
/edit: wel nog even zeggen dat ik deze Electrovoya - Effervesce echt wel UITMUNTEND vind. Lekkere uplifting trance! |
|
|
| Pumaz |
Elof, echt wel een fantastische show  |
|
|
| TOR |
| yep, goed dat er nog shows als dit en Rotationz zijn in België |
|
|
| Bubba |
Elof,
Mooi setje, ben terug vol energie, in tegenstelling tot daarstraks!
Till next week! |
|
|
| Nyah |
| nice going elof, zal es proberen wa vaker te luisteren ;) |
|
|
| dj Elof |
DJ Elof in the mix @ TopRadio (11/10/2004)
1st hour
# Tone Depth & Sultan - Broken (original mix)
# DJ Tiësto - Just be (Antillas remix)
# Vadim Zhukov - Exit (Robert Nickson remix)
# Airwave feat. Miss Ann - Trackname to be defined
# Kindred Spirits - Plus ultra (Icone remix)
# Rapid Eye - Absolut (Astura remix)
# Envio - Love poison (original mix)
# Murat Uncuoglu - Azize (original mix)
2nd hour
# BT - The great escape (Andy Red's lost pass mix)
# George Hales - Isolation (original mix)
# Samuelzone - 99-00 (original mix)
# Whirlpool vs Octagen - Alaska (Octagen mix)
# Altitude - Sunray (Airwave remix)
# Fractal Structure - Lost sequence (Haak remix)
# Echano - Nothing to live for (Icone remix)
# Electrovoya - Effervesce (original mix)
# The Thrillseekers - New life (original mix) |
|
|
| Eagle` |
| dju gemist :( was met exell, ratio's aan het bereken voor analyse van de jaarrekening. klodde gop :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Merci om de Haak remix van Fractal Structure te spelen Elof! :D
En het is inderdaad niet zo'n straight-to-the-point remix als die anderen, maar de sounds die Haak gebruikt zijn echt fantastisch! Mijn mond viel echt open van verbazing toen Mike dit nummer speelde op AIB outdoor! :crazy: :eyes: |
Eens :)
Die krijgt nog een beetje meer airplay van de week :D |
|
|
| Zehra |
pfff heb dit gemist omwille van technische problemen... (lees: in internet at kot) :whip: :whip:
:( |
|
|
|
|