|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We zitten hier met 3 mensen die het nummer wel kennen maar niet kunnen ID'en...help please? :o |
erger nog: ik kan alleen jullie posts lezen :toothless
zit opt werk... zonder geluid :rolleyes: |
|
|
| Aurélie |
| Dan weet je niet dat ik de promomix heb gewonnen :tongue2 |
|
|
| dj Elof |
Jasper, het nummer dat er nog vlug doorkwam voor de reclame in het tweede uur was:
Matti Laamanen - Live (original mix) |
|
|
| dj Elof |
DJ ELOF IN THE MIX @ TOPRADIO (18/10/2004)
1st hour
# Bambuddah - Sheppard moon (original mix)
# DJ Tiësto - Just be (Antillas remix)
# Ferry Corsten - Sweet sorrow (original mix)
# Cape Town - Flight to Icarus (original mix)
# Young Parisians feat. Ben Lost - Jump to the next train (Kyau vs Albert remix)
# DJ Tatana - Elements of culture (extended)
# Jesselyn - Omnia (tech trance mix)
# John Marks - Tracking (XXL)
# Motu - Visual drive (Visionaire remix)
2nd hour
# E-Craig - Never fall in love again (212 mix)
# Fractal Structure - Lost sequence (8 Wonders journey into the unknown)
# Altitude - Sunray (Airwave remix)
# YDR vs Clockx vs Dead Can Dance - Infinity (bootleg)
# Plastic Boy - Twixt 2004 (original mix)
# The Thrillseekers - New life (Lange remix)
# Matti Laamanen - Live (original mix)
# Benz & MD - Dead calm (original mix) |
|
|
| JediD4M |
miljaar .. kheb weer wat gemist precies .. :eek: :eek:
.. maar ja .. brandalarm in de colruyt .. en twas dan nog loos alarm ook .. :whip: :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
brandalarm in de colruyt .. en twas dan nog loos alarm ook .. :whip: :whip: |
Dju, volgende keer beter proberen, anders kon je vrijdag toch mee...;) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dju, volgende keer beter proberen, anders kon je vrijdag toch mee...;) |
:D ssssttt ... morgen nieuwe poging .. :disbelief: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by JediD4M
miljaar .. kheb weer wat gemist precies .. :eek: :eek:
.. maar ja .. brandalarm in de colruyt .. en twas dan nog loos alarm ook .. :whip: :whip: |
Wees blij, voort zelfde geld was je nu technisch werkloos of lag je met 3de graad brandwonden in het ziekenhuis |
|
|
| pooley |
woops ,twas robinson & nen dwaze film :)
en die lowstreams sucken
Ik weet dak topradio kan ontvangen ma kweet de frequentie niet. |
|
|
| Pumaz |
| Doeme heb de show moeten missen :( :whip: |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wees blij, voort zelfde geld was je nu technisch werkloos of lag je met 3de graad brandwonden in het ziekenhuis |
ja das waar .. nu lach ik daar mee omdat het loos alarm was. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik weet dak topradio kan ontvangen ma kweet de frequentie niet. |
euhm.... www.topradio.be |
|
|
|
|