|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| staat op het Plastic Boy album :) |
|
|
| Pheatus |
edit: wat TOR zei ;)
trouwens op Trance Energy heeft M.I.K.E hem ook gedraaid (was echt wel kippevel moment!) |
|
|
| Nyah |
Stefan Polland & C. Mauro - Indian preach
Dit is idd maar niks :nervous: |
|
|
| Aurélie |
| Indianengezang ?!? Ik vind die plaat echt geweldig :crazy: ! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Indianengezang ?!? Ik vind die plaat echt geweldig :crazy: ! |
aha, nog een fan van gezangen! en ik die dacht dat Pumaz en ik lonely brothers waren :D |
|
|
| dj Elof |
| Serieus? Ik vind ze zo goedkoop gemaakt... standaard klanken die we ondertussen al een paar keer in commerciële nummers gehoord hebben en het gezang... hmmm... na een tijdje verveelt het mij een beetje :o |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TOR
aha, nog een fan van gezangen! en ik die dacht dat Pumaz en ik lonely brothers waren :D |
vond t te druk |
|
|
| FUSyke |
| Starsign - Taurus :tongue3 |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by TOR
aha, nog een fan van gezangen! en ik die dacht dat Pumaz en ik lonely brothers waren :D |
Ja absoluut ! En als je de lijn doortrekt ; ik luister ook graag naar dingen als cd's van spirits of nature , enya , marokkaanse (buikdans)muziek , tablasolo's en zelfs gregoriaanse stuff :) . |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ja absoluut ! En als je de lijn doortrekt ; ik luister ook graag naar dingen als cd's van spirits of nature , enya , marokkaanse (buikdans)muziek , tablasolo's en zelfs gregoriaanse stuff :) . |
i'm in love! :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by TOR
i'm in love! :) |
Nice , had zo'n reactie niet verwacht :o . Ook héél brede muzieksmaak maw ;) ? Ja ze bestaan nog !!! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Nice , had zo'n reactie niet verwacht :o . Ook héél brede muzieksmaak maw ;) ? Ja ze bestaan nog !!! |
Ikke ook Enya, ERA, Clannad, Enigma...om te zwijgen over mijn andere muzikale voorkeuren :D |
|
|
|
|