|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Monday Bar Summer Cruise 2006

Date: 2006-08-10
Time: 20:15 - 19:15 > 23h
Location: M/S Silja Festival
City: Stockholm (SWE) - Åbo (FI)
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: från 595 Sek
Age: 20
Website: http://www.mondaybar.com
DJ's:
PROGRAM & DJ LINEUP
MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, däck 7-8
22.30-01.00 StoneBridge
01.00-03.30 Armin van Buuren
03.30-06.00 Markus Schulz
13.30-15:30 StoneBridge
15:30-17:30 Johnny Boy
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, däck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, deck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon
13.30-17.00
- DJ Choose
- Fredrik Stenerfelt (Liquidsunset.org)
FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, deck 7
- Mike One
- Steve (Liquidsunset.org)
- Henri Gerox
- ScuL (GlobalHardStyle.com)
- Fatmenize
- DJ Mech
http://www.doghouseboys.com/events/summercruise06.asp
|
|
|
| Vizay |
ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god!
HERRE JÄVLAR!!!!!!!!!!
gissa om jag kommer!
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| zoric |
Haha, Fyfan vad surt :toothless
Först Ferry Corsten på Spring Cruise och sedan Armin van Buuren på Summer Cruise. Undra om man kommer in även om man är under 20, dvs. 18?
Isf måste man förmodligen skriva in till MondayBar, och även om man gjorde det så skulle det förmodligen inte fungera..
Aja, Får väl försöka i alla fall..
Armin van Buuren är väl den enda jag egentligen är ute efter att se, även om jag inte gillar ASOT så mycket så tycker jag fortfarande att det brukar finnas ett par ganska bra låtar i hans sets.
Markus Schulz har jag aldrig tyckt om, detsamma gäller Dekay, Remy har jag dock inte hört så mycket. Men jag skulle lätt vilja se Remy, har hört att han är ganska bra av lite kompisar runt om i USA.
Men jag lovar, jag ska inte analysera de särskillt mycket :toothless |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by zoric
Remy har jag dock inte hört så mycket. Men jag skulle lätt vilja se Remy, har hört att han är ganska bra av lite kompisar runt om i USA.
|
Remy öste på rätt bra när han värmde före Armin på GK. Personligen tyckte jag Remy var grymmare än Armin :toothless
Jag tycker att bara Markus Schulz är en fet anledning till att åka med! |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by NooN
Personligen tyckte jag Remy var grymmare än Armin :toothless
|
+1 |
|
|
| reveal |
| Ser inte dåligt ut :) Får se om man tar sig upp till Stockhåla :p |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[b] Staffan läkte ut detta till ett par på Angel igår....
|
Staffan varnade ju sig själv för att bli slirig och börja läcka info.. ;) Haha, nice med mer kryss. Re-run med Armin på sommarkryssning. |
|
|
| FredAcler |
Åhhh, sicken line up:eyespop::crazy:
Jaha, då är det bara att begära mer semester då alltså!! |
|
|
| jofawe |
| omg omg omg omg omg omg omg OMFG!! |
|
|
| trancedanne |
| Armin & Schulz, blir ju fan inte bättre :D synd att man inte fyllt 20 än =/ |
|
|
| jofawe |
| detta blir ju som en upprepning av min första kryss .. armin o shultz :) |
|
|
|
|