return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Monday Bar Summer Cruise 2006




Date:
2006-08-10
Time: 20:15 - 19:15 > 23h
Location: M/S Silja Festival
City: Stockholm (SWE) - Åbo (FI)
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: från 595 Sek
Age: 20
Website: http://www.mondaybar.com

DJ's:
PROGRAM & DJ LINEUP

MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, däck 7-8
22.30-01.00 StoneBridge
01.00-03.30 Armin van Buuren
03.30-06.00 Markus Schulz

13.30-15:30 StoneBridge
15:30-17:30 Johnny Boy

PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, däck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon



PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, deck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon

13.30-17.00
- DJ Choose
- Fredrik Stenerfelt (Liquidsunset.org)

FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, deck 7
- Mike One
- Steve (Liquidsunset.org)
- Henri Gerox
- ScuL (GlobalHardStyle.com)
- Fatmenize
- DJ Mech

http://www.doghouseboys.com/events/summercruise06.asp

Vizay
ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god! ohh my god!









HERRE JÄVLAR!!!!!!!!!!
gissa om jag kommer!
:D :D :D :D :D :D
zoric
Haha, Fyfan vad surt :toothless

Först Ferry Corsten på Spring Cruise och sedan Armin van Buuren på Summer Cruise. Undra om man kommer in även om man är under 20, dvs. 18?

Isf måste man förmodligen skriva in till MondayBar, och även om man gjorde det så skulle det förmodligen inte fungera..

Aja, Får väl försöka i alla fall..

Armin van Buuren är väl den enda jag egentligen är ute efter att se, även om jag inte gillar ASOT så mycket så tycker jag fortfarande att det brukar finnas ett par ganska bra låtar i hans sets.

Markus Schulz har jag aldrig tyckt om, detsamma gäller Dekay, Remy har jag dock inte hört så mycket. Men jag skulle lätt vilja se Remy, har hört att han är ganska bra av lite kompisar runt om i USA.

Men jag lovar, jag ska inte analysera de särskillt mycket :toothless
NooN
quote:
Originally posted by zoric
Remy har jag dock inte hört så mycket. Men jag skulle lätt vilja se Remy, har hört att han är ganska bra av lite kompisar runt om i USA.


Remy öste på rätt bra när han värmde före Armin på GK. Personligen tyckte jag Remy var grymmare än Armin :toothless

Jag tycker att bara Markus Schulz är en fet anledning till att åka med!
Braxen
quote:
Originally posted by NooN
Personligen tyckte jag Remy var grymmare än Armin :toothless


+1
reveal
Ser inte dåligt ut :) Får se om man tar sig upp till Stockhåla :p
Gate 42
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[b] Staffan läkte ut detta till ett par på Angel igår....



Staffan varnade ju sig själv för att bli slirig och börja läcka info.. ;) Haha, nice med mer kryss. Re-run med Armin på sommarkryssning.
FredAcler
Åhhh, sicken line up:eyespop::crazy:
Jaha, då är det bara att begära mer semester då alltså!!
jofawe
omg omg omg omg omg omg omg OMFG!!
trancedanne
Armin & Schulz, blir ju fan inte bättre :D synd att man inte fyllt 20 än =/

Laszlo
I'm there :)
jofawe
detta blir ju som en upprepning av min första kryss .. armin o shultz :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement