|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Akia
ScuL å Steve har ni fått reda på vilka tider ni ska spela än? |
fortfarande inte :( |
|
|
| Braxen |
VAD I HELVETTE STONEBRIDGE SKA INTE KOMMA!! VARFÖR HAR MAN INTE HÖRT NÅTT OM D TIDIGARE FÖR ?! GAAAH :whip:
"Re: M.Bar July 19 2006, 1:26 AM
Nope, I cancelled it a while ago. I decided it wasn't my thing and I didn't get the slot I wanted.
Sorry man"
..varför står han fortfarande kvar på¨lineup'en ? .. och på dom rätt nyprintade affischerna ? .. :nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
WTF!!!!!!!!!!!! :whip:
Har inte stått något om detta i nyhetsbreven heller... :( |
|
|
| Laszlo |
| what the - han är ju den jag såg fram emot mest...bortsett från Steve & Scul det vill säga ;) |
|
|
| ScuL |
| har inget besvär att byta plats i linan med han :D haha |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by ScuL
har inget besvär att byta plats i linan med han :D haha |
Hehehe, de kan ju släppa in Laszlo istället ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by anuga
Hehehe, de kan ju släppa in Laszlo istället ;) |
jaja i Futureloungen... bara föredel :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nej alltså att Laszlo får ta Stonebridges plats på main !!! 
Laszlo for DJ-president !  |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nej alltså att Laszlo får ta Stonebridges plats på main !!! 
Laszlo for DJ-president ! |
allt är möjligt... annars gör vi en SWE-TA DJ team haha
stil-battling :D |
|
|
| Vizay |
| de va ett bövelens tjat om stonebridge, e han verkligen så bra? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
de va ett bövelens tjat om stonebridge, e han verkligen så bra? |
Om man gillar stilen han spelar så, ja.
Men det ja lackar på är att Mondaybar inte har gått ut me det än, han skrev ju till och med att han tackade nej 'a while ago' .. e väl ba slänga iväg ett nyhetsbrev me ett statement å att dom nu försöker boka en ersättare..förväntar mig nån i samma genre iaf, dvs house .. men hörde rykte om Perry o'Neil .. :rolleyes: |
|
|
|
|