|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
Jag kommer även dra med min bärbara för att dumpa bilder på.
Så det går bra att lenda plats här med. |
|
|
| Vizay |
akia: saturn return e skitbra tills man blir över 190cm lång (byxmässigt, tröjorna e inget problem dock). Sen passar fanimej inget! :p
pjox: nej det tänker jag inte, det tänker jag verkligen inte! Har iofs redan en dålig handled av nån jävla anledning men det hindrar inte så mycket ^^ |
|
|
| Akia |
| ...funkar inte...:sadgreen: :confused: :sadgreen: |
|
|
| Laszlo |
hmmm...använder du internet explorer?
då måste du gå in i verktyg => internet-altvernativ => avancerat => bocka för "Använd passiv FTP" under Webbsökning |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmmm...använder du internet explorer?
då måste du gå in i verktyg => internet-altvernativ => avancerat => bocka för "Använd passiv FTP" under Webbsökning |
Ja, jag har internet explorer men "Använd passiv FTP" va redan förbockad. När jag försöker hämta filen kommer det upp ett fönster där det står att den inte går att hitta... |
|
|
| Laszlo |
| hmm,,,mycket märkligt :| |
|
|
| mjz |
| hmm, någon vänlig stockholms-själ som har ett mysigt golv jag kan sova på efter kryssningen? :) |
|
|
| jofawe |
på torsdag är det kryssning, ja då är det fet fest,
men fredag är ändå den dagen som känns bäst,
vakna då tidigt, sen på det direkt,
jag vill ha kryssning idaaaaag
(Kyckling på fredag-låten ni vet...) |
|
|
| SMC |
| Exakt fyra dygn till markus schulz atm. :tongue3 |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag ska dansa sönder hela Östersjön...
Satan vilket drag det kommer bli!! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Akia
Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall. :) |
Tjaa.. Postar men mer än typ 3 ggr och stannar kvar är man en swe-ta för mig :) så jag tycker du är en sån. Iaf nu :p
Men kul me en tjej till (inte för att det spelar någon roll egentligen vad man har för kön men alltid kul me tjejer där det nästan bara är grabbar)
Men jag ändrar det jag sa.. Ha det så jävligt kul grabbar och tjejer!
Och Vizay, så jävla mycket som du fladdrar me armarna så kan säkert handleden hindra dig om du har otur. tihii :clown: |
|
|
|
|