|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Deep Dish eller någon annan tung house act hade rockat mina strumpor...har tjatat om SOS (Desyn, Demi och Omid 16b) ett x antal gånger men helvete, snibbarna vet var skåpet ska stå.
Eller låt mig spela - billigt o bra :) |
Laszlo for (p)resident! :D |
|
|
| trancedanne |
Nice att man får fira sin födelsedag ombord på nästa kryssning =P
Aja skulle vilja se någon/några av dessa på nästa:
Sean Tyas, Mike Shiver, Andy Moor, Algarve, Above & Beyond, Andrew Parsons |
|
|
| jofawe |
anuga.. du är sjuk :P
Btw.. mina bilder ligger på http://www.riddarna.se
logga in med trance / trance som vanligt...
Håll den för er själva, jag vill inte att bilderna sprids för mycket innan de kommer lite tillfixade på liquid. |
|
|
| Christian Ö. |
| Steve, vad har hänt med liquidsunset?:rolleyes: |
|
|
| ColinZeal |
Jag är mest orolig över vad som hänt med Steve?!?
;) |
|
|
| mjz |
:stongue:
mmmm, genidrag ju, såg en hel del däckade personer som kunde haft nytta av hyttmärkning ;) |
|
|
| Kvicket |
Braxen, håller absolut med om att det vore skoj med lite tunga houseacts, skulle gärna höra Guetta, Trentemoller eller varför inte Pete Tong :)
Håller dock inte med om att det har varit mkt inriktning på hardstyle när det gäller djs. Har varit två hardstyledjs på 10 kryssningar tror jag? Har väl varit säkert 20 housedjs minst!
(kanske glömmer någon hardstyledj men av dom bokade (inte FL) så kan jag bara minnas Dana och Stenis. |
|
|
| jofawe |
Det där med hyttmärkning är ju mitt påhitt sen förra kryssen..
Skrev det på Saras arm hihi..
Men men.. nu återstår den bistra verkligheten.. jobba imorgon! |
|
|
| anuga |
Såp. då var bilderna på plats :)
Liquidsunset
Ska pilla ihop mitt efter längtade galleria på min server med, där lägger jag typ alla bilder (alltså även dem som inte platsade på LS) |
|
|
| fe_maLe |
| snajsiga bilder :clown: känner de e dags att besöka den där båten snart.. men jobbigt å bara va 18 o behöva be att få följa me:p |
|
|
|
|