|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
kryssmixen e inspelad :D .. d här kommer dåna ut ifrån vår hytt !
'omg its summercruise tajm !!1'
01. roger sanchez - another chance
02. kelis - bossy (alan braxe & fred falke rmx)
03. basement jaxx - hush boy (les visiteurs dub)
04. sebastien leger - hypnotized (chris lake vocal rmx)
05. nelly furtado feat.timbaland - promiscuous girl (axwell rmx)
06. sheridan - fatz theme
07. paolo mojo - 1983 (eric prydz rmx)
08. sharam - party all the time
09. daft punk - robot rock (adjuster drunk remake)
10. daft punk - around the world
11. claes rosén - re-offensive
12. cicada - the things u say (dirty south rmx)
13. eric prydz - untitled
14. braxn - untitled |
|
|
| SteveTranz4ever |
HAR 2 LEDIGA PLATSER I MIN HYTT TILL SALU ! ! !
RING MIG OMG FÖR PLATS
745:-/st
19:30 sänker jag priset till 650:-/st
19:50 sänker jag till 550:-/st
FÖRST TILL KVARN! ! !
SÅLDA!
|
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
HAR 2 LEDIGA PLATSER I MIN HYTT TILL SALU ! ! !
RING MIG OMG FÖR PLATS PÅ 070-429 32 86
745:-/st
19:30 sänker jag priset till 650:-/st
19:50 sänker jag till 550:-/st
FÖRST TILL KVARN! ! !
|
Synd att man inte väntade till nu med att ordna biljett. :thepirate |
|
|
| SteveTranz4ever |
1 PLATS KVAR !
[edit]SÅLD
|
|
|
| Braxen |
| Lycka till med spelningen nu Steve (Och scul :)) |
|
|
| Jeremy H |
Lycka till Steve och ScuL, och ha det så kul på kryssen alla ni som ska åka!
Yrar omkring på Göteborgskalaset hela veckan jag, så det funkar :) |
|
|
| jofawe |
AMAGAAAAD!!!
IMORGON ÄR DET KRYSSNING!!! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Trodde du skulle skriva "Jag ska dricka upp hela Östersjön" för det brukar du väl nästan göra ibland ? :D |
haha, såg den posten först nu :p
Ja, ibland går det ner en hel del, men jag tänkte ta med mig lite minnen hem denna gången :toothless
Bara 24h kvar tills vi lämnar Borås för en inspirared resa upp till hufvudstaden! |
|
|
| Cham |
| Nu står man på jobbet, inte långt kvar nu! Är bara de sista små detaljerna kvar, köpe just 20 st L20 batterier till kvickets boomblastern så nu jävlar blir de tung hardsytle i terminalen! ;) |
|
|
| Laszlo |
T
R
E
T
T
I
O
timmar kvar
:crazy: :tongue3 :happy2: :eyespop: |
|
|
|
|