return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 37)
View this Thread in Original format
mjz
måste bara säga:

"Jag är inte så full som jag ser ut... ALEJANDRO!"

edit: bara Smeagol som har en aning om vad det handlar om förresten. ;)

NooN
quote:
Originally posted by mjz
måste bara säga:

"Jag är inte så full som jag ser ut... ALEJANDRO!"

edit: bara Smeagol som har en aning om vad det handlar om förresten. ;)

Men jag fick höra på det halva kvällen :p
mjz
quote:
Originally posted by NooN
Men jag fick höra på det halva kvällen :p

Pffft! Vi nämnde det högst ett tjugotal gånger :D
Kvicket
quote:
Originally posted by Laszlo
Det är 20 oavsett om du är kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen går det inte att komma runt detta - däremot är de ganska slappa med legkontrollen vid påstigning.

Det fisken menade var antagligen att dom är mindre hårda mot tjejer. (dvs kollar färre)
mjz
quote:
Originally posted by Kvicket
Det fisken menade var antagligen att dom är mindre hårda mot tjejer. (dvs kollar färre)

kollar dom öht någon om man nu inte ser ut att vara 12? aldrig kollat mitt leg.
Vizay
de kollar bara om man tas in på stickkontroll. Hände en kille som gick en meter bakom mig när första arminkryssen va. Då var man ganska nervös eftersom man själv va 18 :P
SteveTranz4ever
Nu ligger Ytterligare 355 Härliga bilder uppe på http://www.Liquidsunset.org som vår käre Jofawe har tagit !

Det är många men väl värda att klicka sig igenom.

För dig som inte redan visste det så kan du hoppa till nästa bild genom att trycka på piltangenten istället för att fibbla med musen! Denna funktion har funnits länge men som inte alla känner till!

(1380 bilder totalt nu på Liquid från kryssen :wtf: )
Laszlo
men vafaaaan...

ETT KORT ber jag dig ta på mig och så blir såhär suddigt - klarar du inte av att göra nåt rätt???? :tongue3
Vizay
quote:
ETT KORT ber jag dig ta på mig och så blir såhär suddigt - klarar du inte av att göra nåt rätt???? :tongue3

en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med på en enda bild :p (okej två av dina var jag med på men ena fattas ett huvud på och den andra syns jag bara svagt svagt långt bort i bakgrunden) :p
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
För dig som inte redan visste det så kan du hoppa till nästa bild genom att trycka på piltangenten istället för att fibbla med musen! Denna funktion har funnits länge men som inte alla känner till!

Tack, den funktionen behövde jag :)

jofawe
quote:
men vafaaaan...

Sååå suddigt är det inte .. inte orginalet iallafall :P
Akia
quote:
Originally posted by reveal
Tack, den funktionen behövde jag :)

Jag oxå! Musarmen börjar kännas lite sliten...:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 
Privacy Statement