|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Vadå dåliga?!
Det är väl inget dumt tips att få två veckors semester :P
USch.. jag kommer få det galet tajt med tid.. ska köra hem till växjö direkt efter kryssen, måste infinna mig här igen innan 24.. bläää. |
|
|
| Akia |
Man lär ju va ganska trött så det låter inte så kul... ska du köra själv? Proppa i så fall hansfacket fullt med godis, så länge man har nå att äta på somnar man inte. Funkar på mig! :toothless
Har 2 veckors semester nu... ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
Vadå dåliga?!
Det är väl inget dumt tips att få två veckors semester :P
USch.. jag kommer få det galet tajt med tid.. ska köra hem till växjö direkt efter kryssen, måste infinna mig här igen innan 24.. bläää. |
samma läge här. ska vara "hemma" i Vrigstad på fredag igen
lördag kommer jag antingen vara i Jönköping eller Västervik istället :) LOL :p
men har gjort en bra deal med Laszlomannen ang. skjutsen :) |
|
|
| Akia |
| Skyll dig själv, ScuL! ;) |
|
|
| Braxen |
| Lite småsurt att jag har bortamatch i Nyköping på lördag den 12e, jag som tänkte köra hela paketet å efterfesta till Özze å Jdotp @ Vardagsrummet .. :sadgreen: ..ba slänga i sig nåra resorb så kasnke d ordnar sig ändå hehe :cool: |
|
|
| Laszlo |
| hmmm...brukar de inte köra på lördagar? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmmm...brukar de inte köra på lördagar? |
Jupp, fredagar också :cool: |
|
|
| Snowave |
Fan asså jobbet kommer nog inte ge mig ledigt nu för att kunna åka kryssningen och alla minapolare ska med =( FAn asså Jag har ansök sedn i maj fick veta typ för 2 veckor sedan att jag skulle ej få den igenom men de sa ansök igen. Och nu har jag gjort det. Fan asså om jag inte få åka med. =( Har ju biljett och allt redan. Fan man vill ju inte missa allt. aja jag ska fan gå på rank 1 som teaser om jag inte få åka med detta så vill jag inte låte hela veckan pajas utav det.
:( |
|
|
| Akia |
| Man kan ju inte rå för om man blir sjuk...:disbelief |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Akia
Man kan ju inte rå för om man blir sjuk...:disbelief |
Inte alls uppenbart om man ansökt ledighet och fått avslag precis dom dagarna :p Är alltid ett alternativ dock ;) |
|
|
| Akia |
| Ett märkligt sammanträffande är det ju... men märkligare saker har väl hänt :D ! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Akia
Ett märkligt sammanträffande är det ju... men märkligare saker har väl hänt :D ! |
Bara vore så simpelt. Det är ett amerikanskbolag som har intressa policys som vid sjukfrånvaro så måste man ha haft ett muntligt samtal under dagens lopp med närmaste chef och kolla status beroende hur mår.det funkar inte.det är inte direkt som att man skylla ifrån om chefen ringer det där dunkande ljudet det bultande huvuvärk och resten som du hör i bakgrunden är på tv:n eller nåt likom. Bästa var nog lirarn som ringde och sjukanmälde sig från en telefon kiosk en gång. |
|
|
|
|