|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | | Originally posted by Braxen |
:haha: För din Sig!
Jag e på en battle, mixade Sensation Black låtar med vanlig Trance precis, blev en hård men skön mix, skulle spelat in den :)
Annars, sätt Laszlo på Main, tror nog han håller upp till Stonebridge. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by anuga
:haha: För din Sig! |
Fet lr hur ? :D |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Braxen
Fet lr hur ? :D |
jag tror han letar efter baren, eller sushin :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Nä, de kan väl va bra att smyga ner en kondom, den tar ju ingen plats... säkert nån kompis som kan behöva...:o (flytväst räknar jag kallt med att Silja står för ;) ).
Snowave skickade linkar till flera sajter med trancekläder, har inte hunnit kolla så noga själv ännu men ska absolut göra d! :)
Så här ser packlistan ut än så länge:
¤ ER-20 ETYplugs.
¤ Kondomer (till kompisarna...).
¤ Vattenflaska.
¤ 3 ombyten kläder.
¤ Natt/morgon macka.
¤ Makeup box. |
Måste bara kommentera lite... bra tänkt med kondomer men under mina 10 MB-kryssar har jag inte kommit i närheten av en enda kondom ! Det är det sista jag tänker på... 100% party
Därmed inte sagt att det inte hänt nåt...
No:1 Är hörselskydd (tom. när jag ska DJa) http://www.earfoon.com
No:2 Pengar (ger föda och dricka)(det heter morgon/morgon macka :D)
No:3 Kläder (2-3 ombyten)
Min make-up box låter jag stå kvar i butiken som vanligt. Men en skön bränna ska man allt ha... är ju sommar kryss så de blir bränna, kortbrallor och flipp-flopps :D
Ha en underbar resa !
BTW SÅ BLIR DET SWE-TA MEETUP SOM VANLIGT !!!! Ska fixa en meetup-mojj igen !
Det blir samma tid och plats i år (detta är bilden från förra kryssen med dess DJs)

Monday Bar Summer Cruise 2005

Marey . Keddo . Staz
Jofawe . A.C. . JayBee . Steve
mr fisken . Kvicket . doter
Monday Bar Spring Cruise 2006

|
|
|
| anuga |
| Känns som det lär bli en hel del SweTA folk denna omgången :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Känns som det lär bli en hel del SweTA folk denna omgången :) |
Jupp.. kan bli...
Sist var vi 21 pers. |
|
|
| Vizay |
våga inte ta bilden när jag e på muggen igen, då jävlar! :p
typiskt dålig tajming att va dålig i magen... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nej alltså att Laszlo får ta Stonebridges plats på main !!! 
Laszlo for DJ-president ! |
Tack, men vet inte om det är min grej riktigt...:stongue:
Skulle nog pissa på mig om jag fick avsluta dag nr. 2 på main :) vilken grej...grej of the day liksom, som nissarna i TV4-studion hade uttryckt sig :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Skulle nog pissa på mig om jag fick avsluta dag nr. 2 på main :) |
Det finns en lösning på det problemet ;)
(bär blöja) :tongue2 |
|
|
| Laszlo |
| FAN...blir ingen spelning på kryssningen för min del...:p istället kommer två andra håriga snubbar vid namn Özgür och JdotP vända skivor istället för stonebridge...dagen kunde inte börjat bättre! :D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Grymt kul måste jag säga !
De som var med på CCC-kryssen vet vilket jäla drag Jdot & Özz drog på Fast nu är de ju under MBs regi och regler !!!
| quote: | Originally posted by JdotP på TranceClubber.com
Ska bli fett skoj att värma stora golvet på denna kryss som jag personligen tycker har den fetaste o mest kvalitativa linan hitils! Armada kryssning for god sake.. Need to say more!
Daniey o Steve: Kan säga att det tog ungefär 1 1/2 timme efter att det började disskuteras här som våran röda telefon började blinka. Visar än en gång att MB lyssnar på sin trogna publik.
Tuuu tuuuuut here we cuuuuum! |
|
|
|
| jofawe |
vad rätt!
Özze och JdotP åt folket! |
|
|
|
|