return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 36)
View this Thread in Original format
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
Det där med hyttmärkning är ju mitt påhitt sen förra kryssen..

Skrev det på Saras arm hihi..

Pffft! Hytt/rums-märkning är ju en gammal charter-klassiker och inget ni uppfunnit ;)
Laszlo
Jofawe, när/var kommer dina bilder upp? Har för mig ett det var du som tog ett kort på mig som jag väntar på :)
SMC
quote:
Originally posted by fe_maLe
snajsiga bilder :clown: känner de e dags att besöka den där båten snart.. men jobbigt å bara va 18 o behöva be att få följa me:p


Har hört att man kan få åka med om man är i sällskap av någon som är 20+. Det kanske är bs dock, vad vet jag.
anuga

Med bästa Stormtropper rösten : "There they are! Blast em!!!"


"Ljushuvet" är jofawe's kamerablixt :)
Vizay
jofawe: de där med att märka upp sig med vilken hytt man tillhör körde jag med redan på första Arminkryssningen! ;)

anuga: den där laserbilden är jävligt häftig! :)
ColinZeal
quote:
Originally posted by Vizay
anuga: den där laserbilden är jävligt häftig! :)

Ah, fler som tycker så. Polaren tog 373 bilder på kryssningen. 190 av dom var på grönt laser.

Har rarat ner dom så läsarna av min blogg
http://colinzeal.blogg.se/130806210...ruise_2006.html
kan se dom.. om dom nu vill. (smått ironiskt då)
:D

ftp://abpg:[email protected]/mov/laser.rar
jofawe
Bah, du är bara avis för att inte du gjorde så först, jeremy hihi.. Laszlo, jag har lagt alla mina på min egen sida, 1200 styvt, ska börja gallra för liquid ikväll när sara åkt.. Så tålamod haha.. Tar tid att få ner det till 300, har bara en enda laserbild med haha..
mr_fisken
men du är ju tjej så det är inga problem att gå på. du visar bara legg ifall dom kallar in dig vilket är en liten risk bara.
Laszlo
Det är 20 oavsett om du är kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen går det inte att komma runt detta - däremot är de ganska slappa med legkontrollen vid påstigning.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by anuga
Såp. då var bilderna på plats :)
Liquidsunset

Ska pilla ihop mitt efter längtade galleria på min server med, där lägger jag typ alla bilder (alltså även dem som inte platsade på LS)

Så nu har jag även "approvat" bilderna så dem finns för allmänbeskådan på http://www.liquidsunset.org


3 gallerier totalt än så länge, jag komemr slänga upp ett till snart från Fatmenize + fler lär komma snart!


TACK till er alla som stöttade mig under min spelning!!!
Betyder väldigt mycket!
Ni som inte pallade att hålla er vakna... synd men jag förstår de som inte orkade hålla sig vakna, gjorde de knappt själv :D
Fick grymt bra cred från alla håll, blev korad till "min nya favorit DJ" och fick även skriva min första autograf :D


Grymt kul kryss, han prata med en hel del folk...

Johnny Boys avslutning var helt otroligt nice! Kanske hans bästa?!
ScuL, kul han fick avsluta FL för han fick spela totalt 2½ timme, grymt bra gjort ScuL!!!

// Steve

:gsmile:

Snowave
quote:
Originally posted by mjz
:stongue:

mmmm, genidrag ju, såg en hel del däckade personer som kunde haft nytta av hyttmärkning ;)


Ja sant.

Jofawe: LoL! Master of hyttmärkning. Bedjar din idé nästan allra högst =) hehehe
jofawe
quote:
Originally posted by Snowave
Ja sant.

Jofawe: LoL! Master of hyttmärkning. Bedjar din idé nästan allra högst =) hehehe



pffs..


btw.. om steve orkar kommer mina bilder upp på liquid imorgon .. då jäklar!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement