return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 39)
View this Thread in Original format
Akia
Visserligen behövde jag bara betala halvt pris på bussen sist (upp t o m 20!) :D men nåt problem att komma me på kryssningen hade jag inte. :)
Laszlo
tror det var fe_male det syftades på tidigare då hon inte fyllt 20 ännu...
NooN
quote:
Originally posted by Vizay
en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med på en enda bild :p (okej två av dina var jag med på men ena fattas ett huvud på och den andra syns jag bara svagt svagt långt bort i bakgrunden) :p


Du och jag posar ju på en av Anugas bilder ffs. :D
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
den där bilden på mig vart ju ändå rätt okej :p

förövrigt var Akia med på senaste kryssen pjox, tror du missförstått något :p


Fråga mig inte med vilken kroppsdel jag tänkte!
Men någonstans funkade det inte ricktigt då jag vet att Akia va me men det va nog fe_male då som hade skrivit något då ja :o
Hmm
:rolleyes:
jofawe
den där bilden på Vizay när han ser ut som en förlorad hundvalp har ju jaaaag tagit, fast med Anugas kamera då, såklart ;)
Det var ju _INNAN_ jag gick på toa och mådde bättre .. hihi

Föresten, fan vad özze mobbade blondinen som hade ont i håret :crazy:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Föresten, fan vad özze mobbade blondinen som hade ont i håret :crazy:

När var det ?
SteveTranz4ever
Fler bilder på
http://www.al3x.nu/images/Mbar/Summ...%2006/index.htm


Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
Föresten, fan vad özze mobbade blondinen som hade ont i håret :crazy:


Det var inte özze, det var jag och Anuga som mobbade henne :p
Snowave
Lol! Där stod man och mixade och busade lite =) hihihi

http://www.liquidsunset.org/photo/photo.php?id=566&p=104
jofawe
quote:
Originally posted by Vizay
Det var inte özze, det var jag och Anuga som mobbade henne :p



Jag minns bestämt en oneliner från just Özze som var riktad mot henne ;)

Vizay
importerat ena bandet från kameran nu, jävligt mycket bra bilder :D

kommer bli smarrigt som fan att sätta tänderna i det här, har lite problem med importeringen dock som jag måste lösa så kan ta nån vecka längre än jag räknat med :(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
importerat ena bandet från kameran nu, jävligt mycket bra bilder :D

kommer bli smarrigt som fan att sätta tänderna i det här, har lite problem med importeringen dock som jag måste lösa så kan ta nån vecka längre än jag räknat med :(

Tar gärna och tankar över de material som du filmade på mig på FL :)
Får snacka deltajer över MSN...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 
Privacy Statement