|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Akia |
| Visserligen behövde jag bara betala halvt pris på bussen sist (upp t o m 20!) :D men nåt problem att komma me på kryssningen hade jag inte. :) |
|
|
| Laszlo |
| tror det var fe_male det syftades på tidigare då hon inte fyllt 20 ännu... |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Vizay
en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med på en enda bild :p (okej två av dina var jag med på men ena fattas ett huvud på och den andra syns jag bara svagt svagt långt bort i bakgrunden) :p |
Du och jag posar ju på en av Anugas bilder ffs. :D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
den där bilden på mig vart ju ändå rätt okej :p
förövrigt var Akia med på senaste kryssen pjox, tror du missförstått något :p |
Fråga mig inte med vilken kroppsdel jag tänkte!
Men någonstans funkade det inte ricktigt då jag vet att Akia va me men det va nog fe_male då som hade skrivit något då ja :o
Hmm
:rolleyes: |
|
|
| jofawe |
den där bilden på Vizay när han ser ut som en förlorad hundvalp har ju jaaaag tagit, fast med Anugas kamera då, såklart ;)
Det var ju _INNAN_ jag gick på toa och mådde bättre .. hihi
Föresten, fan vad özze mobbade blondinen som hade ont i håret :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Föresten, fan vad özze mobbade blondinen som hade ont i håret :crazy: |
När var det ? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
Föresten, fan vad özze mobbade blondinen som hade ont i håret :crazy: |
Det var inte özze, det var jag och Anuga som mobbade henne :p |
|
|
| Snowave |
Lol! Där stod man och mixade och busade lite =) hihihi
http://www.liquidsunset.org/photo/photo.php?id=566&p=104 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
Det var inte özze, det var jag och Anuga som mobbade henne :p |
Jag minns bestämt en oneliner från just Özze som var riktad mot henne ;) |
|
|
| Vizay |
importerat ena bandet från kameran nu, jävligt mycket bra bilder :D
kommer bli smarrigt som fan att sätta tänderna i det här, har lite problem med importeringen dock som jag måste lösa så kan ta nån vecka längre än jag räknat med :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
importerat ena bandet från kameran nu, jävligt mycket bra bilder :D
kommer bli smarrigt som fan att sätta tänderna i det här, har lite problem med importeringen dock som jag måste lösa så kan ta nån vecka längre än jag räknat med :( |
Tar gärna och tankar över de material som du filmade på mig på FL :)
Får snacka deltajer över MSN... |
|
|
|
|