|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Håller med...med tanke på att det finns så få tjejer på sweta hade det nästan räckt med 2 inlägg :p
Men om du missar gruppfotograferingen så kommer vi att kasta dig överbord! :wtf: |
|
|
| jofawe |
| Fan.. såg att de sålde SD-kort på 1gb för 279kr på Netto.. MÅSTE DIT! ;) |
|
|
| Laszlo |
Det var som FAN
289 spänn för 1 gigg CF på JME...sist jag köpte mitt 512-meggs så betalade jag 450 spänn för det...jävlar va det gått ner i pris... |
|
|
| ScuL |
sista dagen på nätet.
ses ombord :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det var som FAN
289 spänn för 1 gigg CF på JME...sist jag köpte mitt 512-meggs så betalade jag 450 spänn för det...jävlar va det gått ner i pris... |
Ja, nu tog jag grisen i säcken och köpte.
Det visar sig vara ett noname (som är ett Toshiba SD-MO1G, som det står tryckt på baksidan) vilket efter lite sökning visar sig vara ett ultra II kort :)
Mitt Sandisk Ultra II plus 1gb jag köpte på jme i våras kostade 700kr .. men då har det inbyggd usbkontakt.
Men nu har man 1gb reservminne.. perfekt! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall. :) |
Såklart du är en Swe-TA ! :gsmile:
Men tyvärr brukar de flesta Swe-TA tjejerna försvinna efter ett kort tag, tror den mest trogna vi har nu är Pjox :)
Glorie var en frekvent besökare länge men har väl ledsnat nu kanske ? Ser henne ibland...
Gaby var en av de första tjejerna jag såg på Swe-TA. Sen har det var en och annan som droppat in och ut...
Resten är bara en massa snygga Swe-TA killar :D
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jag ska dansa sönder hela Östersjön...
Satan vilket drag det kommer bli!! |
Trodde du skulle skriva "Jag ska dricka upp hela Östersjön" för det brukar du väl nästan göra ibland ? :D |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Såklart du är en Swe-TA ! :gsmile:
Men tyvärr brukar de flesta Swe-TA tjejerna försvinna efter ett kort tag, tror den mest trogna vi har nu är Pjox :)
Resten är bara en massa snygga Swe-TA killar |
Passar mig perfekt! :D
Skulle förresten gärna ha ett AVB-set, har ingen nu så vilken spelar ingen roll. :gsmile:
ScuL - vi ses vid incheckningen! ;) |
|
|
| Vizay |
fan va gött, börjar närma sig nu. Dags å börja göra sig redo, tvätta det man vill ha osv ^^
Akia: ska jag ta med fotstödsgrejen åt dig? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Passar mig perfekt! :D
Skulle förresten gärna ha ett AVB-set, har ingen nu så vilken spelar ingen roll. :gsmile:
ScuL - vi ses vid incheckningen! ;) |
Varsågod...
Högerklicka och välj spara mål som här
A STATE OF TRANCE with Armin Van Buuren
Playlist episode 260
August 3rd 2006
1. David West - Make u Mine (Ava recordings)
2. Luminary - Dark Eyes (Gift Remix) (Lost Language)
3. Perry O Neil - Bass Society (Electronic Elements)
4. Sunlounger - Aguas Blancas (DJ Shah original mix) (Armada)
5. Chakra - Love Shines Through (Martin Roth remix) (Armada)
6. TUNE OF THE WEEK: Cosmic Gate - Should have Known (Dub mix) (Maelstrom)
7. Primate C - Be Free (Duderstadt uplifting remix) (tiger Recordings)
8. Sophie Sugar - Fallen Too Far
9. Emjay - Real High (High Contrast Recordings)
10. Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes (Vandit)
11. Legend B - Lost in Love 2006 (Sean Tyas remix)
12. FUTURE FAVORITE: Kai Del Noi - Beyond Doubt (Conspiracy recordings)
13. Frontline - Global System (Discover)
14. Deep Voices - Rising (Thomas Datt vs Robert Nickson remix) (Maximal)
15. Exelios - World Of Light (Mac Zimms remix) (PSR)
16. Sound Players - These Moments in Silence (Sound Players mix)
(Profuse/Somatic Sense)
17. Super 8 - Get Off (Anjunabeats)
18. Arctic Monkey vs Sander van Doorn - Sun Goes Down
19. Giuseppe Ottaviani vs Marc van Linden - Until Monday (Mac & Mac remix)(Monster tunes)
20. Good Living - Feel So Good |
|
|
| Akia |
Laddar för fullt, tack Steve!
| quote: | [i][b]
Akia: ska jag ta med fotstödsgrejen åt dig? |
Om den inte tar upp för mycket bagageutrymme skulle den kännas bra att ha i fall att...:nervous: Va ute å provsprang foten igår men fick bryta :sadgreen: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Akia
Om den inte tar upp för mycket bagageutrymme skulle den kännas bra att ha i fall att...:nervous: Va ute å provsprang foten igår men fick bryta :sadgreen: |
Tar i stort sett ingen plats alls, tar med den utifall att :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
Om den inte tar upp för mycket bagageutrymme skulle den kännas bra att ha i fall att...:nervous: Va ute å provsprang foten igår men fick bryta :sadgreen: |
bryta foten igen?
hmm.. |
|
|
|
|