return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 25)
View this Thread in Original format
Laszlo
Håller med...med tanke på att det finns så få tjejer på sweta hade det nästan räckt med 2 inlägg :p

Men om du missar gruppfotograferingen så kommer vi att kasta dig överbord! :wtf:
jofawe
Fan.. såg att de sålde SD-kort på 1gb för 279kr på Netto.. MÅSTE DIT! ;)
Laszlo
Det var som FAN

289 spänn för 1 gigg CF på JME...sist jag köpte mitt 512-meggs så betalade jag 450 spänn för det...jävlar va det gått ner i pris...
ScuL
sista dagen på nätet.
ses ombord :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Det var som FAN

289 spänn för 1 gigg CF på JME...sist jag köpte mitt 512-meggs så betalade jag 450 spänn för det...jävlar va det gått ner i pris...

Ja, nu tog jag grisen i säcken och köpte.
Det visar sig vara ett noname (som är ett Toshiba SD-MO1G, som det står tryckt på baksidan) vilket efter lite sökning visar sig vara ett ultra II kort :)
Mitt Sandisk Ultra II plus 1gb jag köpte på jme i våras kostade 700kr .. men då har det inbyggd usbkontakt.

Men nu har man 1gb reservminne.. perfekt!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Akia
Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall. :)

Såklart du är en Swe-TA ! :gsmile:
Men tyvärr brukar de flesta Swe-TA tjejerna försvinna efter ett kort tag, tror den mest trogna vi har nu är Pjox :)
Glorie var en frekvent besökare länge men har väl ledsnat nu kanske ? Ser henne ibland...
Gaby var en av de första tjejerna jag såg på Swe-TA. Sen har det var en och annan som droppat in och ut...

Resten är bara en massa snygga Swe-TA killar :D

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag ska dansa sönder hela Östersjön...
Satan vilket drag det kommer bli!!

Trodde du skulle skriva "Jag ska dricka upp hela Östersjön" för det brukar du väl nästan göra ibland ? :D
Akia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Såklart du är en Swe-TA ! :gsmile:
Men tyvärr brukar de flesta Swe-TA tjejerna försvinna efter ett kort tag, tror den mest trogna vi har nu är Pjox :)

Resten är bara en massa snygga Swe-TA killar

Passar mig perfekt! :D

Skulle förresten gärna ha ett AVB-set, har ingen nu så vilken spelar ingen roll. :gsmile:

ScuL - vi ses vid incheckningen! ;)
Vizay
fan va gött, börjar närma sig nu. Dags å börja göra sig redo, tvätta det man vill ha osv ^^

Akia: ska jag ta med fotstödsgrejen åt dig?
SteveTranz4ever
quote:
Passar mig perfekt! :D

Skulle förresten gärna ha ett AVB-set, har ingen nu så vilken spelar ingen roll. :gsmile:

ScuL - vi ses vid incheckningen! ;)

Varsågod...
Högerklicka och välj spara mål som här

A STATE OF TRANCE with Armin Van Buuren
Playlist episode 260
August 3rd 2006

1. David West - Make u Mine (Ava recordings)
2. Luminary - Dark Eyes (Gift Remix) (Lost Language)
3. Perry O Neil - Bass Society (Electronic Elements)
4. Sunlounger - Aguas Blancas (DJ Shah original mix) (Armada)
5. Chakra - Love Shines Through (Martin Roth remix) (Armada)
6. TUNE OF THE WEEK: Cosmic Gate - Should have Known (Dub mix) (Maelstrom)
7. Primate C - Be Free (Duderstadt uplifting remix) (tiger Recordings)
8. Sophie Sugar - Fallen Too Far
9. Emjay - Real High (High Contrast Recordings)
10. Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes (Vandit)
11. Legend B - Lost in Love 2006 (Sean Tyas remix)
12. FUTURE FAVORITE: Kai Del Noi - Beyond Doubt (Conspiracy recordings)
13. Frontline - Global System (Discover)
14. Deep Voices - Rising (Thomas Datt vs Robert Nickson remix) (Maximal)
15. Exelios - World Of Light (Mac Zimms remix) (PSR)
16. Sound Players - These Moments in Silence (Sound Players mix)
(Profuse/Somatic Sense)
17. Super 8 - Get Off (Anjunabeats)
18. Arctic Monkey vs Sander van Doorn - Sun Goes Down
19. Giuseppe Ottaviani vs Marc van Linden - Until Monday (Mac & Mac remix)(Monster tunes)
20. Good Living - Feel So Good
Akia
Laddar för fullt, tack Steve!

quote:
[i][b]
Akia: ska jag ta med fotstödsgrejen åt dig?

Om den inte tar upp för mycket bagageutrymme skulle den kännas bra att ha i fall att...:nervous: Va ute å provsprang foten igår men fick bryta :sadgreen:

Vizay
quote:
Om den inte tar upp för mycket bagageutrymme skulle den kännas bra att ha i fall att...:nervous: Va ute å provsprang foten igår men fick bryta :sadgreen:

Tar i stort sett ingen plats alls, tar med den utifall att :)
jofawe
quote:

bryta foten igen?
hmm..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement