return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 38)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:

ScuL, kul han fick avsluta FL för han fick spela totalt 2½ timme, grymt bra gjort ScuL!!!

// Steve

:gsmile:


jag har fan fyrkanta ögon efter att ha läst allt på alla forums som har skrivits sen jag läste nätet sist!!

tack till alla som var där under mitt set för supporten, tack också till alla trevliga människor jag har träffat (bl.a. Steve i FL, hyttkompis Akia, förare Laszlo osv osv ) :)

hoppas att se några av er i Halmstad i oktober det blir röj ! :D
Akia
Jag tror tusan jag måste ta mig dit! Can´t stop myself :eek:
anuga
quote:
Originally posted by Vizay
en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med på en enda bild :p (okej två av dina var jag med på men ena fattas ett huvud på och den andra syns jag bara svagt svagt långt bort i bakgrunden) :p

Tydligen kom jag med två ggr via Jofawe, och på båda ser man antigen drogad eller galen ut på :crazy:

Men Grymt Snygga Foton anser jag att alla har tagit väldigt väldigt nice! Nu lär man inte glömma det i första taget.
mjz
quote:
Originally posted by Vizay
en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med på en enda bild :p (okej två av dina var jag med på men ena fattas ett huvud på och den andra syns jag bara svagt svagt långt bort i bakgrunden) :p


Jag fick annars ett ypperligt kort där din kameraarm täcker ditt ansikte. ;)

edit: för många annars och för lite sömn.
anuga
quote:
Originally posted by Vizay
en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med på en enda bild :p (okej två av dina var jag med på men ena fattas ett huvud på och den andra syns jag bara svagt svagt långt bort i bakgrunden) :p

Nehe du! Du är med på några av mina :D






Du får backläxa och kolla igen alla bilder på LS :p

Där var några till, men jag tror nog jag har nog med bevis material här :p
Vizay
haha där fick jag så jag teg :p

Fan den där sista va ju rätt bra tom. :)
mjz
vilken linslus

Laszlo
snubben till vänster måste varit den mest okammade snubben på färjan :p
mjz
quote:
Originally posted by Laszlo
snubben till vänster måste varit den mest okammade snubben på färjan :p


Tror det var någon finsk luffare som plankade ombord. Tangoskjorta och luktade mintuu liksom. ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by mjz
Tror det var någon finsk luffare som plankade ombord. Tangoskjorta och luktade mintuu liksom. ;)


:stongue:

Pjox
Nej men Vizay du va ju inte me på några bilder alls :rolleyes:


Du ser ju ut som en kattunge (liten och rädd)


Akia: Om du vill me och bokar hytt med folk som är över 20 så ere bara att skicka ett mail till silja eller MB (minns ej vilka det slutligen var jag skulle skicka till) med era namn och presonnr så får du förhoppningsvis despans.
Men som folk säger, dom kollar inte direckt.
Jag ser väl ut att vara 12 ungifär och mig kollade dom inte :cool:
Vizay
den där bilden på mig vart ju ändå rätt okej :p

förövrigt var Akia med på senaste kryssen pjox, tror du missförstått något :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
Privacy Statement