|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Monday Bar Staffan på TCs forum
" Hallå där.. vi har inte bestämt alla namn ännu som ska spela i Future Lounge eftersom Johnny har varit hemma och sjuk ett par dagar så ni som skickat in men ännu inte fått svar..ge inte upp hoppet!
Mvh,
Staffan, Monday Bar" |
|
|
|
| Laszlo |
| Brukar de höra av sig även till de som inte håller måttet och inte får spela? (typ mig :)) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Brukar de höra av sig även till de som inte håller måttet och inte får spela? (typ mig :)) |
De hör bara av sig till de som ska få spela.
Annars blir det väl runt 20 - 40 samtal för att säga "Tyvärr du får inte lira"
Men du Lasseman... DU håller måttet ! Låvar ! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Imorgon ska Monday Bar meddela Future Lounge linan !
Jag vet 3 DJs än så länge :gsmile: |
|
|
| Christian Ö. |
| *håller tummarna för Laszlo* |
|
|
| Laszlo |
| tack...antar dock att de hade hört av sig vid detta laget om det varit så att jag fått äran att spela :| |
|
|
| Laszlo |
| Grattis till Future Lounge Steve o Scul :) Blir att komma o shaka loss där borta for sure :) |
|
|
| ScuL |
| Man tackar ;) Ledsen för dig Laszlomannen men du får nog en chans det är jag säker på ..... HAAAA.... äntligen kan man skrika ut goda nyheterna .... fattar ni hur jobbigt det är att sitta med såna hemligheter :p |
|
|
| NooN |
Grattis Steve & ScuL :D
Som sagt, det blir dans och sång när ni lirar, grabbar :) |
|
|
| Vizay |
kul för er att ni får lira, synd att MB alltid lyckas gömma informationen om vart man skickar demos fullständigt. Fick inte ens svar via mail när jag mailade å frågade :/
aja har inte haft tid å spela in iaf så de blir till nästa kryss...eller den efter det...osv :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tackar tackar !
Blev väldigt glad & överaskad när Johnny ringde upp.
Blir 2 hyffsat stora spelningar för mig på 5 dagar. :gsmile:
Skepp ohoj !
 |
|
|
| anuga |
Skit va jag är pettig, men att använda ett western typsnitt till ett pirat tema, var lite synd.
Grattis Steve, ScuL och resten :) kommer digga kan ni tro!
Komprimera Flyern!!! :haha: den e ett halvt meg stor! :crazy: |
|
|
|
|