|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Att bry sig om sitt yttre är en god egenskap så att välja kläder med omsorg tyder på en viss typ av självbevarelsdrift men det ämnet är ju helt OT :gsmile:
Förmodligen blir det en Italien t-shirt till att börja med då jag har lite vänner från Italien som ska med och de vill jag ska hedra deras VM-vinst med en vinst-t-shirt så att säga... Och det gör jag så gärna!
Sen blir de mer clubbers kläder...
| quote: | Originally posted by Akia
Om inte La La Land ligger allt för långt från Stockholm, tycker jag att du ska göra ett besök i butiken Saturn Return på Tyska Brinken 32 i Gamla Stan. De såg ut att ha en hel del snygga tröjor som skulle passa bra till ett par jeans om man nu inte vill vara allt för trancig. Annars har dem fördtås coola byxor oxå och killkjolar - tror det kan vara snyggt, såg riktigt manliga ut! |
Vart där många gånger men Cyberdog och annat skogsflumm är inte min stil riktigt.
Köper 80% av mina clubbers kläder på C.U.M. Clubwear av Dominica Skansen som äger det.
http://www.cum-clubwear.nu
Klara norra kyrkogata 21
Tel: 08-104018 |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Akia
killkjolar - tror det kan vara snyggt, såg riktigt manliga ut! |
Riktigt gay menar du? :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
Annars har dem fördtås coola byxor oxå och killkjolar - tror det kan vara snyggt, såg riktigt manliga ut! |
Jag har faktist funderat på en kilt, som jobbkläder.
Blåkläder har ju med en kilt i sin sommarkollektion, ska jäkla testa nästa år! |
|
|
| SMC |
| Ser ut som överblivet material från en star wars-inspelning. |
|
|
| Akia |
| :eyes: Det har du faktiskt rätt i! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Akia
Har grejat party kläderna nu! Hittade skita snygga på Saturnreturn (tack Snowave för tipset!) i Gamla Stan, så lite trancigt blir det! :toocool: |
Det var så lite så. tack för tipset om sjuksrivning. =) får se kanske inträffar att jag ramlar från trappan på jobbet =) hihi. Skojar bara . får ser om ödet tillåter mig åka på kryssaren. Mvh Snowave |
|
|
| Laszlo |
| bah - jeans och en snygg skjorta med översta knappen uppknäppt för att framhäva det håriga bröstet blir det som vanligt för lasseman...italien i all ära men jag tänkte faktiskt köpa en tysk landsladströja när vi var där nere på loveparade men pengarna räckte inte till :( |
|
|
| Laszlo |
| Sitter och tankar ner ett par färska AvB-sets för att komma into the right mood....har ingen som helst koll på trance numer men armin är fan armin så jag måste hitta iaf någon låt att förälska mig i som jag kan skrika ut min glädje över när den spelas på båten :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Sitter och tankar ner ett par färska AvB-sets för att komma into the right mood....har ingen som helst koll på trance numer men armin är fan armin så jag måste hitta iaf någon låt att förälska mig i som jag kan skrika ut min glädje över när den spelas på båten :) |
haha.. har samma problem men hinnar inte
vi får se.... som sagt armin är ju armin så det lär bli bra |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Behöver ni AVB set så skrik till... har typ samtliga :p |
|
|
| Akia |
| :conf: Ursäkta min okunnighet men vad är ett AVB-set? :crazy: |
|
|
|
|