return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 34)
View this Thread in Original format
mr_fisken
quote:
Originally posted by Braxen
Har hört att Ron van den beuken, M.i.k.e & Marco V ska spela på nästa kryss ? .. jag har all respekt för Marco V, men snälla Monday bar våååga sätta nåra house dj's på stora golvet, eller panorama för den delen, men fan riktig jävla house .. det har vart inriktning mot trance/hardstyle etc. varenda kryss senaste 25 åren .. vååga nu för faaan, jag förstår om Marco V lockar mer än typ Martin Solveig, om m.i.k.e lockar mer än David Guetta osv, men jag är säker på att biljetterna skulle sälja slut ändå .. så snälla vååga bli ihågkomna som klubbarrangörerna som vågade testa olika grejer å inte låg i mittenfilen hela tiden.
Mondaybar började ju trots allt som house/technoklubb, dags att hitta tillbaks till sina rötter, iaf en skönare mix, tack.

..va bara tvungen att få detta ur mig, hoppas ni har överseende
:cool: :nervous:

Tror inte M.I.K.E lockar mer än David Guetta men jag håller med dig. Fjolltrancen har fått jobba några kryssningar nu, ge oss en riktigt fet jävla house dj typ Guetta. Eller Dana van Dreven :D
SMC
Guetta och Deep Dish plz :tongue3
anuga
De-De-Deep Di-Di-Dish!
Axwell! :)
Christian Ö.! Laszlo!
SMC
Axwell, Ingrosso, Angello, Prydz. Swedish house mafia floor. :crazy:
anuga
Jag säger bara... ooops!
anuga
quote:
Originally posted by SMC
Axwell, Ingrosso, Angello, Prydz. Swedish house mafia floor. :crazy:

Hehehe, då måste iammesol komma ;)
SMC
quote:
Originally posted by anuga
Jag säger bara... ooops!

+1 :eyespop:
mjz
quote:
Jag säger bara... ooops!

oops! indeed :)

laddade upp dom bilder som överlevde en lätt gallring här http://www.zquid.info/mb_summer_cruise_2006/

Pepsodent-reklam :toocool:
anuga
quote:
Originally posted by mjz
laddade upp dom bilder som överlevde en lätt gallring här http://www.zquid.info/mb_summer_cruise_2006/

Lapset leikkivät pallomeressä vanhempien vastulla!
Laszlo
Deep Dish eller någon annan tung house act hade rockat mina strumpor...har tjatat om SOS (Desyn, Demi och Omid 16b) ett x antal gånger men helvete, snibbarna vet var skåpet ska stå.

Eller låt mig spela - billigt o bra :)

Christian Ö.
quote:
De-De-Deep Di-Di-Dish!
Axwell! :)
Christian Ö.! Laszlo!

hehe gärna för mig:D Hade iaf tänkt att skicka in ett bidrag till Futurelounge om den fortfarande finns till lucia kryssen
Vizay
anuga din buse! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement