|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
Har hört att Ron van den beuken, M.i.k.e & Marco V ska spela på nästa kryss ? .. jag har all respekt för Marco V, men snälla Monday bar våååga sätta nåra house dj's på stora golvet, eller panorama för den delen, men fan riktig jävla house .. det har vart inriktning mot trance/hardstyle etc. varenda kryss senaste 25 åren .. vååga nu för faaan, jag förstår om Marco V lockar mer än typ Martin Solveig, om m.i.k.e lockar mer än David Guetta osv, men jag är säker på att biljetterna skulle sälja slut ändå .. så snälla vååga bli ihågkomna som klubbarrangörerna som vågade testa olika grejer å inte låg i mittenfilen hela tiden.
Mondaybar började ju trots allt som house/technoklubb, dags att hitta tillbaks till sina rötter, iaf en skönare mix, tack.
..va bara tvungen att få detta ur mig, hoppas ni har överseende
:cool: :nervous: |
Tror inte M.I.K.E lockar mer än David Guetta men jag håller med dig. Fjolltrancen har fått jobba några kryssningar nu, ge oss en riktigt fet jävla house dj typ Guetta. Eller Dana van Dreven :D |
|
|
| SMC |
| Guetta och Deep Dish plz :tongue3 |
|
|
| anuga |
De-De-Deep Di-Di-Dish!
Axwell! :)
Christian Ö.! Laszlo! |
|
|
| SMC |
| Axwell, Ingrosso, Angello, Prydz. Swedish house mafia floor. :crazy: |
|
|
| anuga |
Jag säger bara... ooops!
 |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SMC
Axwell, Ingrosso, Angello, Prydz. Swedish house mafia floor. :crazy: |
Hehehe, då måste iammesol komma ;) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by anuga
Jag säger bara... ooops!
|
+1 :eyespop: |
|
|
| anuga |
Lapset leikkivät pallomeressä vanhempien vastulla! |
|
|
| Laszlo |
Deep Dish eller någon annan tung house act hade rockat mina strumpor...har tjatat om SOS (Desyn, Demi och Omid 16b) ett x antal gånger men helvete, snibbarna vet var skåpet ska stå.
Eller låt mig spela - billigt o bra :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by anuga
De-De-Deep Di-Di-Dish!
Axwell! :)
Christian Ö.! Laszlo! |
hehe gärna för mig:D Hade iaf tänkt att skicka in ett bidrag till Futurelounge om den fortfarande finns till lucia kryssen |
|
|
|
|