|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| omg vad röj det kommer bli, furry squad is the ! :D |
|
|
| Braxen |
| Aah nu e ja lugn igen, öözeeguur å jeejdåtp ! :crazy: |
|
|
| ColinZeal |
| Nån som vet vilken slot som Özgür fick? (Hoppas på dag två. :)) |
|
|
| Laszlo |
| Han och Jdot kommer att inleda dag ett...tyvärr :( Det är den sämsta tiden då det är minst folk på golvet...förhoppningsvis lyckas de dra igång festen tidigare än vanligt...hade annars gärna sett att de avslutade dag två...hade varit fett :) |
|
|
| Braxen |
| Jag kommer försöka va där till 23 iaf .. :) .. ser fram emot d som fan, ööös :D |
|
|
| anuga |
| quote: | Future Lounge
I "Sailor's Pub" på däck 7 kommer vi för fjärde gången att ha ett golv med nya, eller inte helt etablerade djs. Det golvet kommer att vara öppet när de stora golven är stängda. Bredden är stor musikmässigt, från progressive, tribal house till trance och hardstyle. Ju längre in på småtimmarna, desto hårdare stuk. |
Känns som ScuL kommer avsluta någon av gångerna, antagligen dag ett.
Har förvisso inte hört de andras stil, men en Hardstyle Guru hade inte varit fel att avsluta golvet med ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Han och Jdot kommer att inleda dag ett...tyvärr :( Det är den sämsta tiden då det är minst folk på golvet...förhoppningsvis lyckas de dra igång festen tidigare än vanligt...hade annars gärna sett att de avslutade dag två...hade varit fett :) |
Det är jag helt säker på :gsmile: |
|
|
| ColinZeal |
Nej! Så synd. Vet att jag sist minglade järnet borta vid hytterna till runt 00:00 och först då begav mig uppåt.. Hytterna och förfesten var ju nästan roligast under hela resan.
:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Nej! Så synd. Vet att jag sist minglade järnet borta vid hytterna till runt 00:00 och först då begav mig uppåt.. Hytterna och förfesten var ju nästan roligast under hela resan.
:D |
För mig är dag 2 på main roligast och hyttfesterna nästroligast sen dag 1 golven... Men allt är 100% askul ! |
|
|
| SMC |
| Vågar man visa sig på denna sweta-meet-up eller måste man vara invigd? :clown: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SMC
Vågar man visa sig på denna sweta-meet-up eller måste man vara invigd? :clown: |
normalt sett är det mer eller mindre standard att en så kallad "galgning" utförs på nya ej ännu invigda Swe-TA's men vi kan nog göra ett undantag för din skull ;) |
|
|
| Laszlo |
| Klart som fan du ska visa dig :) Gäller bara att jag också lyckas ta mig dit denna gången :) |
|
|
|
|