|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Akia |
| :haha: Nä, så illa va d inte! :haha: |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varsågod...
Högerklicka och välj spara mål som här
A STATE OF TRANCE with Armin Van Buuren
Playlist episode 260
August 3rd 2006
1. David West - Make u Mine (Ava recordings)
2. Luminary - Dark Eyes (Gift Remix) (Lost Language)
3. Perry O Neil - Bass Society (Electronic Elements)
4. Sunlounger - Aguas Blancas (DJ Shah original mix) (Armada)
5. Chakra - Love Shines Through (Martin Roth remix) (Armada)
6. TUNE OF THE WEEK: Cosmic Gate - Should have Known (Dub mix) (Maelstrom)
7. Primate C - Be Free (Duderstadt uplifting remix) (tiger Recordings)
8. Sophie Sugar - Fallen Too Far
9. Emjay - Real High (High Contrast Recordings)
10. Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes (Vandit)
11. Legend B - Lost in Love 2006 (Sean Tyas remix)
12. FUTURE FAVORITE: Kai Del Noi - Beyond Doubt (Conspiracy recordings)
13. Frontline - Global System (Discover)
14. Deep Voices - Rising (Thomas Datt vs Robert Nickson remix) (Maximal)
15. Exelios - World Of Light (Mac Zimms remix) (PSR)
16. Sound Players - These Moments in Silence (Sound Players mix)
(Profuse/Somatic Sense)
17. Super 8 - Get Off (Anjunabeats)
18. Arctic Monkey vs Sander van Doorn - Sun Goes Down
19. Giuseppe Ottaviani vs Marc van Linden - Until Monday (Mac & Mac remix)(Monster tunes)
20. Good Living - Feel So Good |
Asså Steve tack så mycket! Detta kan vara Det närmsta jag kan komma till mondaybar cruise. Iom att jobbet kommer ev sabba för mig än fick jag ej reda på om det gick att följa med på cruiset =( Däremot får jag tacka för bilden du tog på mig när det var armin på gk i höstas. Den är Jag evigt tacksam för där jag håller En signerad armin "12"a med shiver & serenity!
Tack mannen!
Snowave §=o) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Snowave
Asså Steve tack så mycket! Detta kan vara Det närmsta jag kan komma till mondaybar cruise. Iom att jobbet kommer ev sabba för mig än fick jag ej reda på om det gick att följa med på cruiset =( Däremot får jag tacka för bilden du tog på mig när det var armin på gk i höstas. Den är Jag evigt tacksam för där jag håller En signerad armin "12"a med shiver & serenity!
http://www.tranceaddict.com/forums/...7&pagenumber=32
Tack mannen!
Snowave §=o) |
|
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Snowave
armin "12"a med shiver & serenity!
|
:nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nån som inte hittat en plats till kryssen än ?
Nu verkar de bli så att jag har 2 platser kvar :rolleyes: |
|
|
| anuga |
På tal om platser... :) Vizay, det var väl hos dig jag skulle dela hytt???
Har helt tappat kollen på det :D
Om 49 timmar slutar jag på torsdag morgon, och beger mig till Stockholm från lilla Skåne.
Hur tar resten av skåningarna sig dit? |
|
|
| Vizay |
stämmer bra det anuga :p
Har du mitt mobilnummer så du kan slå en signal när du e på terminalen? :)
steve: du kan ju höra med Aendy, sist jag träffade honom (igår alltså) så verkade han trots allt lite sugen på att åka ;) |
|
|
| Laszlo |
58 TIMMAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett
:crazy: :eyespop: :tongue3 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
58 TIMMAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett
:crazy: :eyespop: :tongue3 |
Oj man kanske ska ta och plocka ihop ett par låtar man ska ha med i casen... :toothless
Fan tiden flyger iväg nu!
7 - 8 kommer det pumpa på bra! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
58 TIMMAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett
:crazy: :eyespop: :tongue3 |
Oj man kanske ska ta och plocka ihop ett par låtar man ska ha med i casen... :toothless
Fan tiden flyger iväg nu!
7 - 8 kommer det pumpa på bra! |
|
|
|
|