|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ingen idé att chansa liksom... tänk er att stå där på kajen medans alla 1600 partypeople åker iväg utan dig! ;)
Det har hänt en och annan genom åren!
Snacka om ångest! |
Är där iallafall vid 19:00 är i Stockholm redan vid 14 och strossar runt, så hälsa gärna på ;) 0704 966 135
JAG MISSADE SOM SAGT INNAN en kryssning för att jag kom försent... :)
Inte denna gången!
Kolla in en liten framtids syn på http://sweta.mine.nu/ ;)
Den kommer även finnas tillgänglig via http://www.tranceaddict.se/ ;)
Och nog en adress till ;) |
|
|
| Snowave |
SteveTranz4ever : Man tackar! Ibland vänder det när man tvivlade på allt som mest =) Skönt bara att det löste sig bara =)Steve har du kameran redo imorrn?
Akia: Tack för kommentaren. Får väl synas på båten =) Går iaf inte att missa mig på pizza buffen på fredag morgon. Jag kommer att stå först. Skapade kön förra gången =) hihi. Jag snubblade så bra så att de gick på det iaf =) dvs för trapporna!
jofawe: Tack! Tar det som en komplimang! =)
Så ser min plan Stiga upp kl:7.00 åka till jobbet jobba till kl:18.00
springa & stressa till terminalen där alla polarna väntar på mig. Joggar med en halvtung gymbag. LoL!Lär nog bli intressant.
Sov gott SWETA folk! Syns imorrn!
Mvh Snowave §=o) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Snowave
SteveTranz4ever : Man tackar! Ibland vänder det när man tvivlade på allt som mest =) Skönt bara att det löste sig bara =)Steve har du kameran redo imorrn?
Sov gott SWETA folk! Syns imorrn!
Mvh Snowave §=o) |
Blir ine mycket fota av denna gången... ska spela så jag ska släpa på skivor istället :gsmile:
Ses imorrn! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Blir ine mycket fota av denna gången... ska spela så jag ska släpa på skivor istället :gsmile:
Ses imorrn! |
Ok! Lycka till aif. tjao |
|
|
| SMC |
Jag är också en attende. :clown: :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Äntligen D-day :)
Hämtar ut vår minibuss vid 12.00, sen ska det göras vissa inköp på stan innan det bär iväg!
Räknar med att landa på Siljaterminalen runt 18.00, precis i den sekund börjar uppladdningen på pats :p
Nu är det tokladd!!!! woooooo! :D |
|
|
| jofawe |
haha... men anuuuga.. jag ska ju också med på båtjäveln! :P
Nu börjar det kännas i groparna att det är dags ikväll.. har bara två saker å fixa först, sen blire siljaterminalen! |
|
|
| Christian Ö. |
| jag ska fan ner till vattnet och vinka av er när ni åker (och förhoppningsvis höra någon ch00n):D |
|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by Cham
köpe just 20 st L20 batterier till kvickets boomblastern så nu jävlar blir de tung hardsytle i terminalen! ;) |
Hardstyle...:nervous:
Man måsste alltså överrösta med bättre musik på terminalen...:clown: |
|
|
| Braxen |
| ^ precis .. d e fan min största skräck, att man hamnar granne med nån hardstyle nisse som har me sig hela studion å spelar på 2546457watt :whip: :nervous: ;) |
|
|
| mr_fisken |
| äsh vad ni är känsliga. Blir nog bra det här :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
DET KOMMER BLI KANON!!!!!!!!!!!!
SES OMBORD ALLA! Sticker hemmifrån lite efter 18... |
|
|
|
|