|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SMC |
| Ok, gr8. Jag vill bara inte riskera att bli kastad överbord när jag står där och inte kan någon secret auth-kod. ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SMC
Ok, gr8. Jag vill bara inte riskera att bli kastad överbord när jag står där och inte kan någon secret auth-kod. ;) |
hehehe, ingen fara, du skulle fått en livboj med ;)
The More SweTA Then Funnier, iallafall så tycker jag. |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by anuga
hehehe, ingen fara, du skulle fått en livboj med ;)
The More SweTA Then Funnier, iallafall så tycker jag. |
Det känns tryggare nu. :happy2: Det kan alltid vara kul med lite nya bekantskaper, jag känner ingen här. Har dock funnits på forumet ett litet tag. :toocool: |
|
|
| Laszlo |
| De flesta av oss kände nog ingen första gången vi reggade oss, men efter ett par fester ihop blir man som en stor familj :) |
|
|
| ScuL |
| Finns det eventuellt någon från smålandstraktarna som drar till kryssningen med bilen och har en plats i bilen kvar för mig? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Plankan eller kölhalning... det har vi alla fått gå igenom som nya SweTAs ! :D
haha nä men självklart ska alla TAs som är ombord komma... som du/ni kommer märka är vi bara ett glatt härligt gäng med minst en sak gemensamt... musiken !
Jag uppmanar alla att komma... kanske vi slår rekord denna gången i gruppfoto :gsmile: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag uppmanar alla att komma... kanske vi slår rekord denna gången i gruppfoto :gsmile: |
jag lovar att vi hade gjort det om jag inte varit på muggen sist ;) (nej jag tänker inte släppa det där :p)
Fan börjar närma sig nu, ska bli skoj :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
Finns det eventuellt någon från smålandstraktarna som drar till kryssningen med bilen och har en plats i bilen kvar för mig? |
Scul, vi är två bilar och åtta pers, så det finns två platser lediga...Åker från Växjö, genom Värnamo och Jönköping. Flyger du till Växjö eftersom du nämner Småland? Du får gärna åka med oss om du vill... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
Finns det eventuellt någon från smålandstraktarna som drar till kryssningen med bilen och har en plats i bilen kvar för mig? |
Du hade ju kunnat åkt med mig, dock drar jag upp med sara redan på tisdagen :|
Åk med Laszlo, han är trevlig :nervous: |
|
|
| Akia |
:whip: Bara 2 och 1/2 vecka kvar och jag stukar foten!!! :whip:
Jag vill ju dansa... :sadgreen: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
:whip: Bara 2 och 1/2 vecka kvar och jag stukar foten!!! :whip:
Jag vill ju dansa... :sadgreen: |
Aj aj ja, stackars!
Precis som Vizay innan förra kryssen, stackarn... vi låter han guida dig till bästa rehab
VIZAY!!! HELP NEEDED!!!
Ge lite goda råd nu Peter ! |
|
|
| Vizay |
akia: hur grov är stukningen?
Mitt tips rent spontant fram till kryssen är så mycket högläge du bara kan (fixa så du sover med benet i högläge!).
Sen måste du se till att röra på foten så mycket du kan också för den kommer bli stel som attans annars. Om du inte skadat något annat utan barat stukat foten så ska du kunna belasta utan någon fara för att skada dig värre, det är egentligen bara smärtan som sätter stopp för vad du orkar. Märker du att det gör ondare efter så belasta så lite som möjligt närmsta tiden (timmarna/dagarna)
Sen gör jag så att jag tar med mig mitt fenomenala benstöd som jag använde själv senaste kryssen, det gör så att foten fixeras, riktigt smidigt :)
Så kan du få låna om du vill.
En sak är iaf säker, jag känner verkligen med dig. Det suger fatalt med stukningar. |
|
|
|
|