|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
omg.. har jag rosa t-shirt och slickar på min kamera.. omg omg omg omg omg omg ...
Btw.. nått fel på tjejen är det, men en sak gjorde hon rätt i, hon tog en återställare som smakade.. bacon! |
|
|
| reveal |
| Är inte "ont i håret" ett uttryck för "ont i huvudet"? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by reveal
Är inte "ont i håret" ett uttryck för "ont i huvudet"? |
Hehehe, jo, tror hon nämnde det också, men eftersom jag inte är från Stockholm, fattade jag inte det först ;) |
|
|
| Akia |
| :wtf: Har jag aldrig hört trots att jag e infödd Stockholmare. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Akia
:wtf: Har jag aldrig hört trots att jag e infödd Stockholmare. |
humm, hon är från Norrköping / Nyköping, kanske en Norrköping / Nyköping's grej? |
|
|
| Akia |
| Låter mera som ett lantisuttryck, ja :p |
|
|
| jofawe |
har för mig hon sa på bred norrköpingska att det betydde att hon var bakis...
Men.. ändå .. liksom ..
silkestrosor.. haaaaallå. |
|
|
| Vizay |
| enligt min personliga åsikt blir man fördummad av att sitta nära henne iaf :p |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Vizay
enligt min personliga åsikt blir man fördummad av att sitta nära henne iaf :p |
Tyvärr verkade hon inte vara någon snilleblixt, men sen vet man aldrig med "dumma" folk, det kan vara en fasad. |
|
|
| jofawe |
| ljuset var tänt men ingen hemma.. |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by anuga
Tyvärr verkade hon inte vara någon snilleblixt, men sen vet man aldrig med "dumma" folk, det kan vara en fasad. |
Ni skulle bara veta hur smart jag är egentligen... :eek: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
Ni skulle bara veta hur smart jag är egentligen... :eek: |
OMG!
Vågar man det? |
|
|
|
|