|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| ColinZeal |
| Börjar pirra i bena, ända upp till pungen av förväntan inför kryssningen. :crazy: |
|
|
| Laszlo |
Bara 53 timmar och 40 minuter kvar (om jag räknat rätt, vilket inte alls är säkert) :cool:
Ska stå längst fram på FL och cykel/pingis/shoppingdansa och headbanga till Steve & Scul :) Så fort någon övergång glider ska jag råka spilla ut klibbig men ack så naggande god mintu på mixerbordet...moaha
:wtf: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Bara 53 timmar och 40 minuter kvar (om jag räknat rätt, vilket inte alls är säkert) :cool:
Ska stå längst fram på FL och cykel/pingis/shoppingdansa och headbanga till Steve & Scul :) Så fort någon övergång glider ska jag råka spilla ut klibbig men ack så naggande god mintu på mixerbordet...moaha
:wtf: |
Alltså, det är ju beroende på NÄR du skrev det, alltså kan du ha rätt just då, men för alltid fel sen när det skrivits.. right?
Usch.. mintu .. jag har lovat att inte dricka mintu på denna kryssen, undrar hur det kommer gå för mig.
Lova att ni inte läskar mig.. lova nu ... |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Bara 53 timmar och 40 minuter kvar :cool: |
:nervous: |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by jofawe
Usch.. mintu .. jag har lovat att inte dricka mintu på denna kryssen, |
Mycket tal om denna mintu, får man den serverad på ett särskilt exotiskt sätt eller säljs den bara i shopen? What's the fuzz about!? :) |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by SMC
Mycket tal om denna mintu, får man den serverad på ett särskilt exotiskt sätt eller säljs den bara i shopen? What's the fuzz about!? :) |
Har aldrig smakat men nu måste jag nog göra det! :toothless |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Börjar pirra i bena, ända upp till pungen av förväntan inför kryssningen. :crazy: |
Kollat på bilderna från tidigare kryssningar kan jag tänka mig :eyes: :o ;) |
|
|
| SMC |
| Gate42 :nervous: :eyespop: :tongue3 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SMC
Mycket tal om denna mintu, får man den serverad på ett särskilt exotiskt sätt eller säljs den bara i shopen? What's the fuzz about!? :) |
Det säljs i shoppen som 50cl 50% pepparmintsnaps..
smakar tandkräm..
är legendariskt för sitt sätt att "fylla" folk..erhm
Steve kanske har något att tillägga? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Det säljs i shoppen som 50cl 50% pepparmintsnaps..
smakar tandkräm..
är legendariskt för sitt sätt att "fylla" folk..erhm
Steve kanske har något att tillägga? |
Rajjradderajjrajjrajjrajjrajjrajj - Rajjradderajjrajjrajjrajjrajjrajj
- Rajjradderajjrajjrajjrajjrajjrajj - Rajjradderajjrajjrajjrajjrajjrajj -
Ladda hem min lilla 3 minuters-video här så får ni se på effekterna av Minttu! Man blir hysteriskt rolig (tycker inte andra) man har hysteriskt roligt! Från Lucia 2003!
http://rya.mine.nu/[email protected]
33Mb
HAR 2 LEDIGA PLATSER I MIN HYTT TILL SALU ! ! !
RING MIG OMG FÖR PLATS PÅ 070-429 32 86
745:-/st
19:30 sänker jag priset till 650:-/st
19:50 sänker jag till 550:-/st
FÖRST TILL KVARN! ! !
|
|
|
| ColinZeal |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Kollat på bilderna från tidigare kryssningar kan jag tänka mig :eyes: :o ;) |
Hahaha!! Av det jag kommer ihåg + alla bilder man sett såå.. ja.
;) |
|
|
| anuga |
Det rycker rätt fett mycket i kroppen förtillfället!
Sen att man jobbar natt gör inte saken mycket bättre :) men man kommer iallafall omställd för att vara vaken hela kryssningen :D |
|
|
|
|