|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| åh, är inte ens 18 än:whip: |
|
|
| zoric |
| Då är du ju 18, så kanske :toothless |
|
|
| mr_fisken |
| hoppas på något alternativ till all melodisk trance men schulz är ju nice iaf :rolleyes: |
|
|
| verminator |
synd at disse krysningene skal gå fra å være de beste partiene i norden til noe som ikke er verdt å nevne en gang.
hva skjedde med de dagene der beyer,väth,carola og resten av den svenske technomafian preget lineupen på alle krysningene? :)
huff, på tide at mbar tar seg sammen og lager et technocruise igjen snart! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by zoric
Då är du ju 18, så kanske :toothless |
Kanske, skulle dock inte tro det eftersom silja normalt har 20års åldergräns för kryssningar söndag-torsdag och 23 år på helgerna men det kanske är annat när det är med mondaybar? det är iof värt ett försök! |
|
|
| trancedanne |
| om du får reda på något christian så säg till =P |
|
|
| zoric |
| Vi får väl fråga oss runt grabbar, ta tag i det och skriva ett brev dit eller liknande.. |
|
|
| Dahl |
Weii. vad fint de kommer att bli.
Återstår att fixa biljetter och sparka på sina kompisar att dom med ska dit :D har varit på en kryss tidigare och de var helt otroligt fint. :toocool: |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by verminator
huff, på tide at mbar tar seg sammen og lager et technocruise igjen snart! |
Tycker det låter som en bra idé :) Även om jag är för ung för att ha erfarit de kryssningarna du nämner.
Anser personligen (är ju en smaksak) att denna Armada-lina är en av de mer mediokra. Skulle iofs höjas rätt många snäpp om de tar med folk som Stonebridge och Harry Lemon, då snackar vi ;)
Edit: Och till er som inte fyllt 20, man kan få dispens om man själv är över 18 och andra i sällskapet är över 20. Så det är lugnis! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by verminator
synd at disse krysningene skal gå fra å være de beste partiene i norden til noe som ikke er verdt å nevne en gang.
hva skjedde med de dagene der beyer,väth,carola og resten av den svenske technomafian preget lineupen på alle krysningene? :)
huff, på tide at mbar tar seg sammen og lager et technocruise igjen snart! |
Ja den kryssningen var ju sjukt bra som du nämnde... Snackade med Beyer på Scandinavian Music Convention 2004 då han sa att den spelningen dag2 B2B med Carola & Liebing var förmodligen den bästa spelningen i hans karriär !
Det var ju sånt jävla tryck och det var ju så jävla bra techno !
dag1 uppe i Panorama var ju grymt bra också... jag var där under hela Oakenfolds set eftersom det var så satans trångt där nere + han kunde ju knappt mixa... Men det kunde ju iaf. Liebing.... Med "förbundna ögon" !!!!!
Beyer klistrade lite tejp över ögonen på han under hans första låt/mix :D
Drita fulla Steve & Vermi --->> http://www.liquidsunset.org/photo/M...ebysteve083.jpg
Sicka minnen... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Anser personligen (är ju en smaksak) att denna Armada-lina är en av de mer mediokra. Skulle iofs höjas rätt många snäpp om de tar med folk som Stonebridge och Harry Lemon, då snackar vi ;)
|
den jag känner minst intressant att se är faktiskt Armin, tycker han lirar på tok för hårt nu för tiden, saknar hans still som han lirade typ...senaste kryssen ha va här.
Schulz å dekay däremot kommer bl i tokröj, dekay lirar galet nice imo :) |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Vizay
den jag känner minst intressant att se är faktiskt Armin, tycker han lirar på tok för hårt nu för tiden, saknar hans still som han lirade typ...senaste kryssen ha va här.
Schulz å dekay däremot kommer bl i tokröj, dekay lirar galet nice imo :) |
Ok, inte så jättebekant med vad Schulz och Dekay lirar faktiskt. Håller med om Armin, han har verkligen tappat sin schyssta spelstil. |
|
|
|
|