|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| i min hytt är det jag, Smeagol och NooN, så bara en. |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by NooN
Remy öste på rätt bra när han värmde före Armin på GK. Personligen tyckte jag Remy var grymmare än Armin :toothless
Jag tycker att bara Markus Schulz är en fet anledning till att åka med! |
Remy är grym. Han körde förra armin giget för mondaybar och då lirade han nästan bättre för att vara helt ärlig gentemot publiken. Och det klan man se i tidigare kommentarer som armada giget. |
|
|
| mr_fisken |
| trevligt med hardstyle dag 2 :D :D :D |
|
|
| Laszlo |
hmm...visste inte att stenis lirade hårdstil...aldrig hört honom spela så det ser jag fram emot, trots att det inte riktigt är min kopp med te...
spelade själv in en promo till future lounge igår...övergångarna satt som en smäck varenda en av de, men fan...den känns ändå inte som mixen är 100%-ig...känns som det i det hela taget inte riktigt återspeglar det jag lirar. Bra material men den bygger lixom inte...inget drag i mixen...Får nog ta o spela in en ny efter jobbet inatt. Jag SKA fan stå bakom ett par skivspelare på en MBar-kryssning om det så är det sista jag gör!!! :whip: |
|
|
| Braxen |
Tracklist ^^ ?
..Och skönt att man kasnke får lite yta å dansa på dag.2 till Stonebridge eftersom alla 'hardtrancenördar' :p kommer vara på panorama :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmm...visste inte att stenis lirade hårdstil...aldrig hört honom spela så det ser jag fram emot, trots att det inte riktigt är min kopp med te...
|
han lirar mest gammal hardstyle från 2001-2002 som är närmare till hardtrance, eller annars något melodiöskt från italien.... men hardtrance för den största delen ändå...
hur som helst ska jag försöka att få RIKTIG hardstyle på båten så min set är skickat... ;)
det krockar bara med streetparaden i Schweiz så om jag får platsen borde jag kanske hoppa av i Finland o ta flyget direkt... LOL :D
om jag inte får platsen drar jag inte på kryssningen men direkt till Schweiz... så inget är förlorat :D |
|
|
| Laszlo |
Furure Lounge promo inskickad, ser ut som följer:
01. 16 Bit Lolitas - Destiny
02. Claude Vonstroke - Deep Throat (DJ Sneak Stroky Mix)
03. Deep Groove - Drum Honey (Trophy Twins and Funkagenda Mix)
04. Starecase - Vapour Trails (Matt Rowan & Jaytech Mix)
05. Eurythmics - I've got a life (Sander Kleinenberg Remix)
06. Seyton & Dumb Dan - Buck Futter (Cryo Remix)
07. The Knife - Silent Shout (Williams Acidic Circuits Remix)
08. Trophy Twins - Pete loves Rat (Funkagenda Mix)
09. Abslute & Blade - Crash (No more kids and dogs on the dancefloor remix)
10. Sander Kleinenberg - This is not Miami
11. Dean Coleman feat. I Mean - Hypnotic (Those who don't speak of Remix)
12. Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix)
Håll tummarna ffs :) |
|
|
| Kvicket |
Scul, Stenis lirar betydligt mer hardstyle än hardtrance, det är ett som är väldigt säkert :)
Om inte annat så kolla in hans senaste mix på liquidsunset.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Scul, Stenis lirar betydligt mer hardstyle än hardtrance, det är ett som är väldigt säkert :)
Om inte annat så kolla in hans senaste mix på liquidsunset.. |
http://www.liquidsunset.org/artist/mp3.php?id=247
01 Bruno Power - Enchanted (Club Mix) [Experience]
02 Showtek - The Colour of The Harder Styles (Original Mix) [Dutch Master]
03 Dj Zany - Widowmaker [Fusion]
04 Technoboy - Guns 'n Noses (Technoboy's Supa Bass Remix) [Titanic]
05 A-Lusion - Perfect It [Scantraxx]
06 The KGB's - Infinity (Original Mix) [Dance Pollution]
07 Speedwave - The Hardstyle Factory (Hardwave Remix) [Green Force]
08 Ztx - 5 Minutes
09 The Raiders - Miss Kidman on A Cruise (Eyes Wide Style Mix) [Dance Pollution]
10 Danielle Mondello - Commander (Mondello 2nd Mix) [Stik] |
|
|
| Laszlo |
Här finns mitt promo set till future loungen, för er som är nyfikna och vill tala om för mig om jag har vad som krävs eller om jag bara slösar min tid :) Tracklist tre inlägg tidigare
ftp://mondaybar:[email protected]:10201/ |
|
|
| NooN |
| Ni hittar mig på Panorama Floor :D |
|
|
|
|