|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Cham
Nu står man på jobbet, inte långt kvar nu! Är bara de sista små detaljerna kvar, köpe just 20 st L20 batterier till kvickets boomblastern så nu jävlar blir de tung hardsytle i terminalen! ;) |
fan också, er ska ju jag bo granne med :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Fan vad härligt!
Det enda orosmomentet är numera löst, minibuss bokad och klar.
Fick en sprillans ny Opel Zafira, stackars orginalstereo säger jag :p |
|
|
| Snowave |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!1
KOmmer med på kryssningen tjafsade med chefen och fick som jag ville ! weeeeeeeiiiiii! :disbelief
Med anledning till detta kommer jag bjuda med mig min låt som jag gjorde för ett litet tag sedan. Den till dig med akia ! sorry att jag inte mailade men jag hoppas att alla kan ta tid och lyssna.Om ni ser några som springer runt med fluffiga antenner så är det bara jag och mina polare.
Här är låten!
http://www.yousendit.com/transfer.p...58314CC111F0316 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Snowave
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!1
KOmmer med på kryssningen tjafsade med chefen och fick som jag ville ! weeeeeeeiiiiii! :disbelief
Med anledning till detta kommer jag bjuda med mig min låt som jag gjorde för ett litet tag sedan. Den till dig med akia ! sorry att jag inte mailade men jag hoppas att alla kan ta tid och lyssna.Om ni ser några som springer runt med fluffiga antenner så är det bara jag och mina polare.
Här är låten!
http://www.yousendit.com/transfer.p...58314CC111F0316 |
Grattis ! Fan va kul för dig! |
|
|
| SMC |
| Hur länge före avgång bör man vara vid terminalen? :clown: |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Snowave
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!1
KOmmer med på kryssningen tjafsade med chefen och fick som jag ville ! weeeeeeeiiiiii! :disbelief
Med anledning till detta kommer jag bjuda med mig min låt som jag gjorde för ett litet tag sedan. Den till dig med akia ! sorry att jag inte mailade men jag hoppas att alla kan ta tid och lyssna.Om ni ser några som springer runt med fluffiga antenner så är det bara jag och mina polare.
Här är låten!
http://www.yousendit.com/transfer.p...58314CC111F0316 |
Jätte kul!!! :happy2: Hoppas du inte föll för hårt i trapporna bara..;)
Jag kommenterar låten på producers promotion :gsmile: -> |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by SMC
Hur länge före avgång bör man vara vid terminalen? :clown: |
Jag trodde att de skulle räcka me en kvart men min kompis sa att man nog borde va där 1 timme(!) innan. Så jag tänkte kompromissa lite å komma dit 40 min innan. Låter väl lagom? :gsmile: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Akia
Jag trodde att de skulle räcka me en kvart men min kompis sa att man nog borde va där 1 timme(!) innan. Så jag tänkte kompromissa lite å komma dit 40 min innan. Låter väl lagom? :gsmile: |
Jag brukar vara där minst en timme i förväg... en kvart är seriöst för lite tid. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SMC
Hur länge före avgång bör man vara vid terminalen? :clown: |
1 timme brukar vara lagom men båten går inte förrän 20:15 men man ska ju hinna hämta ut sina biljetter och ta sig igenom biljettkontrollen och vakterna.
Det kommer vara MYCKET folk så allt tar lite extra tid! |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
1 timme brukar vara lagom men båten går inte förrän 20:15 men man ska ju hinna hämta ut sina biljetter och ta sig igenom biljettkontrollen och vakterna.
Det kommer vara MYCKET folk så allt tar lite extra tid! |
gr8, då vet jag. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ingen idé att chansa liksom... tänk er att stå där på kajen medans alla 1600 partypeople åker iväg utan dig! ;)
Det har hänt en och annan genom åren!
Snacka om ångest! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ingen idé att chansa liksom... tänk er att stå där på kajen medans alla 1600 partypeople åker iväg utan dig! ;)
Det har hänt en och annan genom åren!
Snacka om ångest! |
skräckscenariot är ju att bli plockad av tullen!
GRYM LÅT Snowave! |
|
|
|
|