return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dahl
Wei! :D

Då var snart hytt kirrad och klar. Längtar tills man kan kränga av sig utrustningen, sätta sig på planet till Sverige och gå ut och röja!
Vizay
quote:
Originally posted by Kaveh
Ok, inte så jättebekant med vad Schulz och Dekay lirar faktiskt. Håller med om Armin, han har verkligen tappat sin schyssta spelstil.


tror du kommer gilla det dekay lirar :)

har förbokat 2 hytter så silja ringer väl i dagarna, gäller de bara å fylla upp :)
zoric
Jag måste bara på detta!

Gör allt för att åka med!

:eyespop: :eyespop: :eyespop:
NooN
Fy fan, vad jag vill med :D
Flanker
Med tanke på hur bra helgens kryss var, så självklart ska jag göra allt för att hänga med även på nästa!
mr_fisken
tror jag kommer skippa den här kryssen faktiskt.. se armin en 5e gång är 5 för mycket enligt mig. Schulz var dock jäkligt nice på trance energy men men.. hoppas dom vågar dra in någon hård-stil då kommer jag:D
Laszlo
Nej - nu är det banne mig på tiden för lite soft somring house, mörk prog eller lite hederlig mangeltechno :) Jag kommer i vilket fall som helst att infinna mig på båten...
SteveTranz4ever
Idag ringde Silja ang. förbokning så nu har jag 1 B-hytt klar för Summer Cruise :gsmile:
NooN
quote:
Originally posted by mr_fisken hoppas dom vågar dra in någon hård-stil då kommer jag:D


+1
staz
schulz = gud

Vizay
så bokat å klart, två B-hytter klara :)

har 5 platser kvar så PMa mig om ni vill haka på så fixar vi det :)
zoric
Mailar man MondayBar eller Silja Line om man vill följa med på kryssen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement