|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dahl |
Wei! :D
Då var snart hytt kirrad och klar. Längtar tills man kan kränga av sig utrustningen, sätta sig på planet till Sverige och gå ut och röja! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Ok, inte så jättebekant med vad Schulz och Dekay lirar faktiskt. Håller med om Armin, han har verkligen tappat sin schyssta spelstil. |
tror du kommer gilla det dekay lirar :)
har förbokat 2 hytter så silja ringer väl i dagarna, gäller de bara å fylla upp :) |
|
|
| zoric |
Jag måste bara på detta!
Gör allt för att åka med!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| NooN |
| Fy fan, vad jag vill med :D |
|
|
| Flanker |
| Med tanke på hur bra helgens kryss var, så självklart ska jag göra allt för att hänga med även på nästa! |
|
|
| mr_fisken |
| tror jag kommer skippa den här kryssen faktiskt.. se armin en 5e gång är 5 för mycket enligt mig. Schulz var dock jäkligt nice på trance energy men men.. hoppas dom vågar dra in någon hård-stil då kommer jag:D |
|
|
| Laszlo |
| Nej - nu är det banne mig på tiden för lite soft somring house, mörk prog eller lite hederlig mangeltechno :) Jag kommer i vilket fall som helst att infinna mig på båten... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Idag ringde Silja ang. förbokning så nu har jag 1 B-hytt klar för Summer Cruise :gsmile: |
|
|
| NooN |
| quote: | | Originally posted by mr_fisken hoppas dom vågar dra in någon hård-stil då kommer jag:D |
+1 |
|
|
| Vizay |
så bokat å klart, två B-hytter klara :)
har 5 platser kvar så PMa mig om ni vill haka på så fixar vi det :) |
|
|
| zoric |
| Mailar man MondayBar eller Silja Line om man vill följa med på kryssen? |
|
|
|
|