|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
steve jag tänker pracka på dig mina produktioner kan du fethaja ;)
scul lirar ju inte riktigt den stilen tyvärr men annars så ;)
ruggigt skum affisch förövrigt, vet inte om jag tycker bu eller bä riktigt :p |
|
|
| jofawe |
laszlo, du kommer nog få spela inom kort.. kör de en mer proghouse-inriktad kryss så är du lätt medräknad ;)
å nån av er måste spela boten anna.. eller kanske en härlig mix på den? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
laszlo, du kommer nog få spela inom kort.. kör de en mer proghouse-inriktad kryss så är du lätt medräknad ;)
å nån av er måste spela boten anna.. eller kanske en härlig mix på den? ;) |
Jag blir hellre kölhalad via båtens längd än att spela den smörjan... Inte ens om AVB kom med en remix på den... Då skulle jag kölhala han ! :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
fy fan .. knulla mig hårt bakifrån!
(eller slipp!)
GRATTIS Steve och Scul (och Fatmenize även om han bara är här sporadiskt!)!
Fan va kul att ni ska spela, vågar man hoppas att ni spelar in setten?! |
hehe
tack ska du ha.. hm.. kan försöka spela in på minidisc men har testat det förut och då gick det inte bra... vet inte om MB spelar in setten?
| quote: | Originally posted by Laszlo
Snälla, jag vill höra boten anna! :) |
du kanske gör... haha... nej :D
| quote: | Originally posted by mr_fisken
härligt med en del dj's från sweta. Hoppas ni inte fått för hög kändis satus för en sweta-bild dagen efter ;):D
scul ja hoppas innerligt att du vågar avsluta med lite hardcore:crazy: |
det är beroende på min speltid och vad publiken tillåter
har inte bestämmt något ännu :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ja grattis grabbar, kul som fan för Er!
Gött att glida till Future Lounge när de andra golven tystnat vid 6-snåret då och ScuL eler Stiiiv står där å pumpar :)
När får ni veta vilka tider ni ska spela?
BARA 1½ månad kvar nu, satan vad tiden går långsamt :crazy:
Får passa på att njuta lite av solen nu då, vädret är inte fy skam idag!!
## UPDATE ## (Tryckte med mina hangarounds :))
Anuga
Braxen
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE + 6
tobo99
Vizay
fisken
kvicket
Jofawe
rawbound
mjz
Smeagol
staz
marey
keddo
cham |
|
|
| anuga |
Jag kommer ha minst 2 hangarounds, kanske upp till 6 :)
Tänker köpa en nya kamera till Cruisen med :) Senaste Sony'n A100 :)
Så Man Kan Fota extra mycket Sweta folk ;) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
## UPDATE ## (Tryckte med mina hangarounds :))
Anuga
Braxen+7
Laszlo
NooN
Steve
SWE_TRANCE + 6
tobo99
Vizay
fisken
kvicket
Jofawe
rawbound
mjz
Smeagol
staz
marey
keddo
cham |
Jag vill ju inte va sämre :P |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Braxen
Jag vill ju inte va sämre :P |
haha, yeye...
Jag är ju egentligen "SWE_TRANCE + 7" också (eftersom det är 2 hytter)
Men tobo99 är ju medlem här så jag satte honom på en egen rad :p |
|
|
| Vizay |
| look mom, that guy has a bigger penis than dad. Does that mean dad lost? :D |
|
|
| Akia |
Nån som saknar biljett?
Jag har en över till c-hytt utan fönster. Skicka ett PM om du är intresserad.
Akia |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Nån som saknar biljett?
Jag har en över till c-hytt utan fönster. Skicka ett PM om du är intresserad.
Akia |
Jag hade blivit lite fundersam om det vart fönster eftersom c-hytterna ligger precis vid vattennivån :) |
|
|
| Akia |
| Jo... men d hade definitivt varit värt nån hundralapp xtra ;) . |
|
|
|
|