|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| vafan, jobbar du för den amerikansna underrättelsetjänsen eller vad är det frågan om? :) |
|
|
| Akia |
| Hmmm... ja, du får väl ta å skaffa lite ryggont eller något redan i morgon då. Så hinner du gå till läkaren och bli sjukskriven en vecka oxå! :toothless |
|
|
| jofawe |
| ring från din mobil å stäng av den sen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Be en polare som är hemma i sin lägenhet ringa... Då säger chefen...
Chef - Så konstigt du låter lilla Snowave, du måste verkligen vara sjuk.
"Snowave" - Ummm hehe ja jo, som du hör så låter jag inte alls som Snowave... öhh jag menar mig själv idag, så dålig är jag :toothless
Chef - Oj ja det är bäst du är hemma och kräks en stund istället
"Snowave" - Men jag har bara extremt ont i halsen, huvudet och har feber.
Chef - Men ojsan bojsan men krya på sig då Snowave så kanske vi ses på måndag. |
|
|
| Akia |
| :haha: Jag har faktiskt fulskrivit mig en gång! Jag jobbade 7(!) dagar i veckan då och va toktrött, så jag stoppade in lite godis i ena näsborren (Polly om jag minns rätt) och ringde chefen - han tyckte väldigt synd om gemoförkylda mig! :toothless (...Polly förresten, e inte dom väldigt stora..?) |
|
|
| ScuL |
Jag spelar kl9 till 10 alltså :D
Johnny Boy ringde mig nyss ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| Akia |
| Har grejat party kläderna nu! Hittade skita snygga på Saturnreturn (tack Snowave för tipset!) i Gamla Stan, så lite trancigt blir det! :toocool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Har grejat party kläderna nu! Hittade skita snygga på Saturnreturn (tack Snowave för tipset!) i Gamla Stan, så lite trancigt blir det! :toocool: | Jag véttéhélvété vad jag ska ha på mig... damnit! |
|
|
| NooN |
| Gör som jag, dra på dig nåt gammalt sunkigt :p |
|
|
| ScuL |
| lr skit fullständigt i kläder :haha: |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag véttéhélvété vad jag ska ha på mig... damnit! |
Om inte La La Land ligger allt för långt från Stockholm, tycker jag att du ska göra ett besök i butiken Saturn Return på Tyska Brinken 32 i Gamla Stan. De såg ut att ha en hel del snygga tröjor som skulle passa bra till ett par jeans om man nu inte vill vara allt för trancig. Annars har dem fördtås coola byxor oxå och killkjolar - tror det kan vara snyggt, såg riktigt manliga ut! |
|
|
|
|