|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Akia
:conf: Ursäkta min okunnighet men vad är ett AVB-set? :crazy: |
AVB = Armin van Buuren =P
set = spelning |
|
|
| Akia |
| :o :o :o Så enkelt... Tack RebeL9! :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Pjox |
tjossan va jag vill åka!
Det kliar i benen på mig! Vore det inte för att benen är rätt trötta på kvällen skulle jag nog dansa lite i sömnen.
Men hoppas att ni har det jävligt kul grabbar! (eller råka det vara någon hona som ska me från swe-ta?)
Och Viz, ska du inte setill att skada något igen? Det är lite roligt att vara skadeglad ;) |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Pjox
Men hoppas att ni har det jävligt kul grabbar! (eller råka det vara någon hona som ska me från swe-ta?) |
Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall. :) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Akia
Japp! Vet förståss inte vad d e för kritereier som gäller för att få kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall. :) |
:nervous: |
|
|
| jofawe |
från början tyckte jag typ:
WOOOW .. en ARMADA Kryssning ... men nu är det mer ...
WOOOOOHOOOO FUTURE LOUNGE!!! =)
Är det nån mer än mig så tänker så?
Föressten.. nån som har ett SD-kort på 512mb att låna ut?
Känner att 1gb inte kommer räcka nuu.. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
från början tyckte jag typ:
WOOOW .. en ARMADA Kryssning ... men nu är det mer ...
WOOOOOHOOOO FUTURE LOUNGE!!! =)
Är det nån mer än mig så tänker så?
Föressten.. nån som har ett SD-kort på 512mb att låna ut?
Känner att 1gb inte kommer räcka nuu.. |
jag har bara ett 512-megs kort så jag kommer dra med mig min bärbara dator för att tömma korten - jag har kortläsare som läser de flesta kort, du kan få låna space på min dator om du vill...om det är de megasmå SD-korten så behövs dock en adapter annars funkar det inte till min kortläsare...
kan förresten inte av någon av de icke-sweta-snibbarna på FL (förutom Fatmenize som också är en bekant), samt de 525 andra som ligger före mig på listan insjukna eller avboka så de sätta in mig där istället :) Då kan jag, Steve och Scul köra ett progressivt träänsigt techigt hardstyle back-2-back-2-back set...fina tempoväxlingar upp och ner från 120 till 145 bpm i tre timmar :D |
|
|
| jofawe |
lurigt med att dra med datorn.. de blir ju snodda ibland, våra hyttgrannar blev av med sin förra kryssen.. så jäkla onödigt!
Men jag ska nog se om jag kan sno Saras minneskort, hon har också 1gb.
Hennes Ixus 1 zoom är trasig och inne på lagning, så jag hoppas att hon inte får tillbaka den innan kryssen ;)
För då kan jag filma rätt mycket smutt hihi..
ni har väl sett min film från senaste kryssen?
Den är inte bra men den är söt =)
http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv |
|
|
| jofawe |
lurigt med att dra med datorn.. de blir ju snodda ibland, våra hyttgrannar blev av med sin förra kryssen.. så jäkla onödigt!
Men jag ska nog se om jag kan sno Saras minneskort, hon har också 1gb.
Hennes Ixus 1 zoom är trasig och inne på lagning, så jag hoppas att hon inte får tillbaka den innan kryssen ;)
För då kan jag filma rätt mycket smutt hihi..
ni har väl sett min film från senaste kryssen?
Den är inte bra men den är söt =)
http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv |
|
|
| Laszlo |
| har nog haft med mig dator på samtliga kryssningar vi varit på...än har inget från våra hytter försvunnit, peppar peppar. Tyvärr kommer jag inte långt med ett kort på 512 megg så jag har inte så mycket andra val...gäller bara att hålla dörrjävlen låst när man lämnar hytten... |
|
|
| NooN |
| Forhoppningsvis får jag med mig min nya kamera på kryssningen så man kan ta lite grymma kort :D |
|
|
|
|