|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
denna gången ska jag fan ta mig få tummen ur arslet och skicka in i tid...dessvärre är jag rädd att jag fortfarande inte håller måttet. |
Skojaru Lasseman... you the dude !
http://laszlo.isthe.net |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
denna gången ska jag fan ta mig få tummen ur arslet och skicka in i tid...dessvärre är jag rädd att jag fortfarande inte håller måttet. |
Sluta har dåligt självförtroende nu, Skicka in och var glad. Glöm inte att göra det nu.
;) |
|
|
| Laszlo |
| Handlar inte om självförtroende i detta fall, tror jag, är mest realist...:) kanske något för självkritisk dock :) |
|
|
| NooN |
| En polare fixade en hytt igår, så ni får nog stå ut med mig på kryssen också :p |
|
|
| mjz |
| Är det någon här som känner att dom har en hyttplats över så är jag mer än villig att fylla den. :) |
|
|
| rawbound |
| 2 st 2 personers hytter kirrade! Min första mbar kryssningen kunde knappast ha en bättre lineup :D |
|
|
| zoric |
| Det ska fan mycket till om jag ska följa med, Mina kompisar och alla runtomkring är inte särskillt roliga :( Skulle utan tvekan åka dit ensam om det inte var 20 års gräns. |
|
|
| staz |
| du får ju dispans om du mailar. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
dag1 uppe i Panorama var ju grymt bra också... jag var där under hela Oakenfolds set eftersom det var så satans trångt där nere + han kunde ju knappt mixa...
|
Oakenfold hade dom kunnat lämna kvar i värtahamnen, återkommande travbana hela tiden + att han spelade traffic uppe i allt också:nervous:, men det var ju def värt att hålla sig vaken då hernan Cattaneo gjorde kryssen värd varenda krona :wtf: sen styrde ju beyer också upp dag 2 som redan nämnt...=P
-------
är ingen stor fan av armins trance han lirar nu förtiden, men me tanke på att jag råkade "somna" ifrån 4 av 6 timmar av hans set på förra kryssen så skulle man ju ge sig på ett nytt försök =P tyvärr ser inte ekonomin över sommaren värst lovande ut, får börja erbjuda internettjänster för att skrapa ihop till en biljett:wtf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
PROGRAM & DJ LINEUP
MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, däck 7-8
22.30-01.00 StoneBridge
01.00-03.30 Armin van Buuren
03.30-06.00 Markus Schulz
13.30-15:30 StoneBridge
15:30-17:30 Johnny Boy
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, däck 9
23.00-01.00 Remy
01.00-03.30 Matthew Dekay
03.30-06.00 Harry Lemon
13.30-17.00 ? - Info kommer snart
FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, däck 7
22.00-00.00 ? - Info kommer efter 20 juni
06.00-10.00 ? - Info kommer efter 20 juni
http://www.doghouseboys.com/events/summercruise06.asp
|
|
|
| Braxen |
| Woho Stonebridge båda dagarna :) .. då gör det inte så mkt om man missar honom dag1 .. krockar ju me Remy :crazy: |
|
|
| jofawe |
| mycket intressant! |
|
|
|
|