|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tackar tackar !
Blev väldigt glad & överaskad när Johnny ringde upp.
Blir 2 hyffsat stora spelningar för mig på 5 dagar. :gsmile:
Skepp ohoj !
|
Fan vad ös att stå med på line-upen med hela holländar ligan:D Grattis grattis! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Fan vad ös att stå med på line-upen med hela holländar ligan:D Grattis grattis! |
Haha lika roligt för mig trots jag är också Holländare :D
Kan bli skoj ... tror inte att Armin kommer digga min set :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
Man tackar ;) Ledsen för dig Laszlomannen men du får nog en chans det är jag säker på ..... HAAAA.... äntligen kan man skrika ut goda nyheterna .... fattar ni hur jobbigt det är att sitta med såna hemligheter :p |
vi får hoppas det :) När fick ni reda på dessa nyheter? |
|
|
| jofawe |
fy fan .. knulla mig hårt bakifrån!
(eller slipp!)
GRATTIS Steve och Scul (och Fatmenize även om han bara är här sporadiskt!)!
Fan va kul att ni ska spela, vågar man hoppas att ni spelar in setten?! |
|
|
| Laszlo |
| Snälla, jag vill höra boten anna! :) |
|
|
| mr_fisken |
härligt med en del dj's från sweta. Hoppas ni inte fått för hög kändis satus för en sweta-bild dagen efter ;):D
scul ja hoppas innerligt att du vågar avsluta med lite hardcore:crazy: |
|
|
| jofawe |
Ett nytt ord: swetakändis ;)
Nästa år får vi väl köra sweta mixfestival live på kryssen ;) |
|
|
| reveal |
Ett stort grattis till Steve och Scul!
Ni får givetvis se till att lira TA-produktioner på seten :D |
|
|
| Braxen |
| Gratz Steve & Scul ! ..dock synd att du inte kom me Laszlo, du kör en stil ja föredrar framför dom andra :cool: |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by jofawe
fy fan .. knulla mig hårt bakifrån!
|
Då ska jag ha pengar för det :D
Laszlo: Fy på dig. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by NooN
Laszlo: Fy på dig. |
Fy på Johnny & Staffan som inte gillade mitt sett....det höll väl inte riktigt måttet....nästa gång ;) |
|
|
|
|