return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 40)
View this Thread in Original format
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
När var det ?

Det var "frukosten" mellan 13:00 - 14:00 vid "köttbullarna" :)

finns foto på dem, tror nog jag tog ett och jofwae

quote:
Originally posted by Vizay
Det var inte özze, det var jag och Anuga som mobbade henne :p

Hehehe, vi med ja :)
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
finns foto på dem, tror nog jag tog ett och jofwae



Tjadu Anuga.. du sköt från höften en gång ju ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Tjadu Anuga.. du sköt från höften en gång ju ;)

Pics or stfu!
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Pics or stfu!

Sida 34... ;) eller här...
quote:
Originally posted by anuga
Jag säger bara... ooops!

Orginallet är i 3456x2304, funderar på att trycka ut det som en planch och skriva "Anna Flank 2006 Monday Bar Summer Cruise Hottie" på något sätt :D
SteveTranz4ever
Hehehe... Anna... Snackade med henne i måndags på Monday Bar...
Trevlig prick...


Hittad denna med mjz och NooN i tåget... haka på...
Bild
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hittad denna med mjz och NooN i tåget... haka på...
Bild

Skit!!! Det hade jag helt glömt bort! Jag var fan också med i tåget... dock något CiderPåverkad, därför man förträngt det hehehe :D
anuga
Vad är det man säger?
"Make Love To The Camera"
mjz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hittad denna med mjz och NooN i tåget... haka på...
Bild


wow, jag ser aningen påverkad ut också :D

det är jag, handbollen, NooN och Smeagol i den ordningen
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Trevlig prick...


Definitionsfråga :rolleyes:
Pjox
Nu blir jag välldigt nyfiken... Tjejen på bilden, ere hon som hade ont i håret? Och hade hon ont i något dött? Eller missuppfattar jag det hela? :conf: :nervous:

Vizay
tjejen på bilden hade "ont i året" ja, sen verkade det faktum att håret är fejk inte ens bekomma henne det minsta :stongue:
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
tjejen på bilden hade "ont i året" ja, sen verkade det faktum att håret är fejk inte ens bekomma henne det minsta :stongue:


Hmm... Och hon va blondin, jasså...
Hon måste ju tamefan ha färre hjärnceller än mig om hon har ont i något som är dött och sen något som inte änns sitter fast vid kroppen!
Fast jag måste nog säga... Stackars brud när hon går till frisören! Aj aj aj
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 
Privacy Statement