|
Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
När var det ? |
Det var "frukosten" mellan 13:00 - 14:00 vid "köttbullarna" :)
finns foto på dem, tror nog jag tog ett och jofwae
| quote: | Originally posted by Vizay
Det var inte özze, det var jag och Anuga som mobbade henne :p |
Hehehe, vi med ja :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
finns foto på dem, tror nog jag tog ett och jofwae |
Tjadu Anuga.. du sköt från höften en gång ju ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Tjadu Anuga.. du sköt från höften en gång ju ;) |
Pics or stfu! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Pics or stfu! |
Sida 34... ;) eller här...
| quote: | Originally posted by anuga
Jag säger bara... ooops!
|
Orginallet är i 3456x2304, funderar på att trycka ut det som en planch och skriva "Anna Flank 2006 Monday Bar Summer Cruise Hottie" på något sätt :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hehehe... Anna... Snackade med henne i måndags på Monday Bar...
Trevlig prick...
Hittad denna med mjz och NooN i tåget... haka på...
Bild |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hittad denna med mjz och NooN i tåget... haka på...
Bild |
Skit!!! Det hade jag helt glömt bort! Jag var fan också med i tåget... dock något CiderPåverkad, därför man förträngt det hehehe :D |
|
|
| anuga |
Vad är det man säger?
"Make Love To The Camera"
 |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hittad denna med mjz och NooN i tåget... haka på...
Bild |
wow, jag ser aningen påverkad ut också :D
det är jag, handbollen, NooN och Smeagol i den ordningen |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Trevlig prick...
|
Definitionsfråga :rolleyes: |
|
|
| Pjox |
| Nu blir jag välldigt nyfiken... Tjejen på bilden, ere hon som hade ont i håret? Och hade hon ont i något dött? Eller missuppfattar jag det hela? :conf: :nervous: |
|
|
| Vizay |
| tjejen på bilden hade "ont i året" ja, sen verkade det faktum att håret är fejk inte ens bekomma henne det minsta :stongue: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
tjejen på bilden hade "ont i året" ja, sen verkade det faktum att håret är fejk inte ens bekomma henne det minsta :stongue: |
Hmm... Och hon va blondin, jasså...
Hon måste ju tamefan ha färre hjärnceller än mig om hon har ont i något som är dött och sen något som inte änns sitter fast vid kroppen!
Fast jag måste nog säga... Stackars brud när hon går till frisören! Aj aj aj |
|
|
|
|