return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 12)
View this Thread in Original format
domineesje
hopelijk is't in orde maar ik zou me ook allemaal vragen beginnen stellen :nervous:

en terugkomen he
'k wil en kan Xilver niet missen :toothless
Nyah
quote:
Originally posted by domineesje
en terugkomen he

:toothless Ik ben er zeker van dat ie u ook ni kan missen ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Nyah
Nog twee weken werken en dan eindelijk 4 weken verlof :toocool:

4 weken :eyes: Lekker hoor :D
Nyah
quote:
Originally posted by eieregooie
4 weken :eyes: Lekker hoor :D

Ja voorlopig heb ik 3 weken (vastgelegd), maar mijn aangezien ik toch nog genoeg verlofdagen heb, ga ik dinsdag een week extra aanvragen. Verwacht geen problemen hieromtrent :D
We hebben 30 verlofdagen in't totaal + overuren, heel goe geregeld. :)
Xilver
quote:
Originally posted by domineesje

Sssttt, seffes wordt Anja jaloers.
domineesje
quote:
Originally posted by Kelly*
Rethymnon is wel fun, veel te doen opt strand, heel gezellige baai met haventje enzo e, leuke cocktailbars ;)

de moeite om is te gaan bezien is helemaal den andere kant Agia Gallini enzo, nog ni heel toeristisch en supergezellig. Knossos vond ik maar dom en de Samaria-kloof... heel spectaculair maar 3 dagen genen trap meer op gekunnen... :s

we dachten hier dat je tegen ons hier zei dat je die niet gedaan had :/
domineesje
quote:
Originally posted by Dj LPG
hehe die kloof woude wij ook is doen, ma mss dan maar zo late:p Die cocktailbars klinken wel als (trance:toothless)muziek in de oren!

en btw... :haha: :haha: :haha: at reply op X-tune:p

kloof doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kelly is een mietje :haha:
domineesje
quote:
Originally posted by Loraine
Dan zou ik zelfs aanraden om een stukje richting Oosten te gaan en neer te strijken in Vai...Je zou bijna denken dat je in de Carribean bent !:cool: :cool:

Zelf destijds veel op Starbeach (Chersonissos) vertoefd toen de Kriti Vibes Events (1999-2000) nog H.O.T.T. waren. Ik geloof dat een local de outdoor trance feesten verder opgepakt heeft trouwens. Zou je anders ff aan Jiannis en/of Rob van Japapaaah kunnen vragen.
Als je naar Starbeach gaat, niet vergeten ff een bungee-jump te maken !!! :D

Westen richting Rethymnon is zoals Kelly zegt, idd ook leuk om aan te doen. Ik zou alleen MALIA echt heel hard ontwijken tenzij je van dronken en ordinaire Britten (POMMIES) houd :o
Openbaar vervoer op Kreta is iig prima te doen als je geen zin hebt om in de brandende zon op een scootertje van je sokken gereden te worden, hi hi

Mocht ik deze vakantie tijd over hebben tussen de feesten door, dan pak ik nog wel een paar dagen Parijs met de Paris Roller ofzo mee. Nu het zulk goed weer is in Olland, vermaak ik me in de buurt zeker wel :D

Volgend jaar ga ik ZEKER weer duiken en snorkelen ! Al te lang niet meer gedaan :( (Loes poetst duikbril en vinnen van ellende :nervous: )

Vai bekend vd Bountyreclame, maar dat gedeelte is nu net niet beschikbaar voor toerisme :(

ook een aanrader is Matala

MATALA. Matala werd wereldberoemd door de unieke ligging tussen de krijtrotsen, waarbij talrijke gaten (antieke grafkamers) deze plaats een karakteristiek gezicht geven. In de jaren zestig was Matala het domein van de hippies. Tegenwoordig mogen de holen overdag bezocht worden, maar 's avonds wordt alles afgesloten. Matala ligt aan de Zuidkust aan het einde van de Messara-vlakte. Hoe dichter men vanuit Festos naar Matala komt, hoe meer de bergen links en rechts naar elkaar toekomen. De prachtige baai waar Matala aan ligt is smal en opent zich naar het westen, wat de bezoekers en inwoners van Matala iedere avond een adembenemende zonsondergang bezorgt. Het dorp breidt zich steeds verder richting het binnenland uit, er komen steeds meer nieuwe hotels en appartementen bij. De oude dorpskern is tegenwoordig afgesloten voor auto's, maar er is een parkeerplaats net voor het dorp direct aan het strand en aan de toegangsweg naar Matala is de laatste paar honderd meter ook plaats genoeg voor de auto's en touringcars.

wij verbleven hier
http://www.capsis.gr/
djcresto
quote:

We hebben met het reisbureau gecheckt wat er van aan was en blijkbaar is het probleem nu terug opgelost... ik hoop maar dat deze vakantie z'n geld waard gaat zijn en we ni dagen in bed moeten liggen...

http://www.zoover.nl/accommodation/...dationId=119362

is het dit hotel?
Xilver
quote:
Originally posted by djcresto
http://www.zoover.nl/accommodation/...dationId=119362

is het dit hotel?

Yepz

X-Tune
quote:
ik hoop maar dat deze vakantie z'n geld waard gaat zijn en we ni dagen in bed moeten liggen...
:(

en als ge heel dagen op het strand ligt, dan is het wel zijn geld waard?
djcresto
quote:
Originally posted by X-Tune
en als ge heel dagen op het strand ligt, dan is het wel zijn geld waard?

Das een keuze die iedereen voor zichzelf uitmaakt he. Kvind aant zwembad liggen minstens zo plezant :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement