|
Vakantieplannen? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
we gaan naar rethymnon, dus als ge leuke tips ofzo hebt... laat maar komen;) |
Rethymnon is wel fun, veel te doen opt strand, heel gezellige baai met haventje enzo e, leuke cocktailbars ;)
de moeite om is te gaan bezien is helemaal den andere kant Agia Gallini enzo, nog ni heel toeristisch en supergezellig. Knossos vond ik maar dom en de Samaria-kloof... heel spectaculair maar 3 dagen genen trap meer op gekunnen... :s |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Wat is er nou te zien in Kreta?? |
olijfbomen |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Rethymnon is wel fun, veel te doen opt strand, heel gezellige baai met haventje enzo e, leuke cocktailbars ;)
de moeite om is te gaan bezien is helemaal den andere kant Agia Gallini enzo, nog ni heel toeristisch en supergezellig. Knossos vond ik maar dom en de Samaria-kloof... heel spectaculair maar 3 dagen genen trap meer op gekunnen... :s |
hehe die kloof woude wij ook is doen, ma mss dan maar zo late:p Die cocktailbars klinken wel als (trance:toothless)muziek in de oren!
en btw... :haha: :haha: :haha: at reply op X-tune:p |
|
|
| Kelly* |
| Der is daar nog een kleinere kloof, minder spectaculair maar ook minder wandelen :D De Imbroskloof (of zoiets) |
|
|
| lievez |
leuk, morge naar Lloret
vandaag op radio/nieuws, staking in barcelona
joy joy :whip: :whip: |
|
|
| eieregooie |
Zoals het er nu naar uit ziet gaat ik naar Polska en La France tuffen...
Autobahn :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Rethymnon is wel fun, veel te doen opt strand, heel gezellige baai met haventje enzo e, leuke cocktailbars ;)
de moeite om is te gaan bezien is helemaal den andere kant Agia Gallini enzo, nog ni heel toeristisch en supergezellig. Knossos vond ik maar dom en de Samaria-kloof... heel spectaculair maar 3 dagen genen trap meer op gekunnen... :s |
ik zat vorig jaar in Agia galini, en dat is idd een dorpje dat nog niet overspoeld is door massatoerisme... heel gezellig, met van die kleine straatjes waar geen auto doorkan en zo. Als je geïnteresseerd bent in oude beschavingen is kreta voor de rest ook best de moeite. Knossos is een beetje stom omdat bepaalde delen van het paleis "gerenoveerd" zijn, maar er zijn andere, boeiendere sites die te bezoeken zijn:) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Kelly*
de moeite om is te gaan bezien is helemaal den andere kant Agia Gallini enzo |
Dan zou ik zelfs aanraden om een stukje richting Oosten te gaan en neer te strijken in Vai...Je zou bijna denken dat je in de Carribean bent !:cool: :cool:
Zelf destijds veel op Starbeach (Chersonissos) vertoefd toen de Kriti Vibes Events (1999-2000) nog H.O.T.T. waren. Ik geloof dat een local de outdoor trance feesten verder opgepakt heeft trouwens. Zou je anders ff aan Jiannis en/of Rob van Japapaaah kunnen vragen.
Als je naar Starbeach gaat, niet vergeten ff een bungee-jump te maken !!! :D
Westen richting Rethymnon is zoals Kelly zegt, idd ook leuk om aan te doen. Ik zou alleen MALIA echt heel hard ontwijken tenzij je van dronken en ordinaire Britten (POMMIES) houd :o
Openbaar vervoer op Kreta is iig prima te doen als je geen zin hebt om in de brandende zon op een scootertje van je sokken gereden te worden, hi hi
Mocht ik deze vakantie tijd over hebben tussen de feesten door, dan pak ik nog wel een paar dagen Parijs met de Paris Roller ofzo mee. Nu het zulk goed weer is in Olland, vermaak ik me in de buurt zeker wel :D
Volgend jaar ga ik ZEKER weer duiken en snorkelen ! Al te lang niet meer gedaan :( (Loes poetst duikbril en vinnen van ellende :nervous: ) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik zat vorig jaar in Agia galini, en dat is idd een dorpje dat nog niet overspoeld is door massatoerisme... heel gezellig, met van die kleine straatjes waar geen auto doorkan en zo. Als je geïnteresseerd bent in oude beschavingen is kreta voor de rest ook best de moeite. Knossos is een beetje stom omdat bepaalde delen van het paleis "gerenoveerd" zijn, maar er zijn andere, boeiendere sites die te bezoeken zijn:) |
ben daar twee keer geweest in Agia Gallini en ene keer in Rethymnon, idd liefst Agia omda het daar nog rustiger is en geen massa-toerisme...
en lekker eten aan die resto'kes naast het strand!! :eyes: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by lievez
leuk, morge naar Lloret
vandaag op radio/nieuws, staking in barcelona
joy joy :whip: :whip: |
khoop voor u dat het opgelost is
ze sturen nu alles langs andere luchthavens dus er geraken zult ge wel... maar de mensen die er nu zitten :nervous:
hun vlucht komt hier sevens aan met een vertraging van 13u en straks den andere helft van het volk met 17u vertraging... en ik mag die hier sevens opvangen :nervous: :nervous: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kelly*
hun vlucht komt hier sevens aan met een vertraging van 13u en straks den andere helft van het volk met 17u vertraging... en ik mag die hier sevens opvangen :nervous: :nervous: |
Je werkt op de luchthaven?
Virgin vliegt via Perpignan momenteel, Thomas Cook via Gerona.
Het is idd een soep :nervous: |
|
|
| Kelly* |
Idd ze maken het ni makkelijk...
gisteren stond er inees Ellen Petri (of hoe schrijf ge da miss-baksel hare naam) voor menne desk: had geboekt bij Virgin en wilde naar Reus vliegen... helaas madam, Perpignan of thuisblijven!
weet nu eig ni wa ze gekozen heeft
twas eig wel een sympathieke :D |
|
|
|
|