|
Vakantieplannen? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
Met de congé die ik mij in mijn eerste werkjaar kan permitteren, staat het volgende vast sinds deze middag:
13.08 - 15.08 Auberge de Jeunesse - Beaufort, Luxemburg.
lol |
niet veel verwachten van de jeugdherbergen ginder, gezellig zullen ze hoogstwss niet zijn, de meeste hebben eerder weg van een hotel. kunt ge met dit weer niet met de tent gaan? =) |
|
|
| Nyah |
Ah, al mijn collega's beginnen nu zo op vakantie te gaan... voor mij nog 2 maanden wachten, bweh
Cresto, die foto's van Turkije zijn er prachtig uit. "Voor 650 zijn hebben we er een weekje vertoefd" is dit voor 2 personen of per persoon? ;-) |
|
|
| djcresto |
| Anja, prijs is per persoon. En we zijn begin juni geweest. Zakgeld hebt ge nauwelijks nodig, tenzij voor een paar uitstapkes en wat kleren. Int hoogseizoen ist wel nog een pakske duurder. In totaal 750 euro per persoon gespendeerd denk ik. Ik zou het er direct weer aan geven. Als ge nog meer wilt weten vraag het maar op msn he :D |
|
|
| TOR |
Laag- vs. hoogseizoen maakt inderdaad een enorm verschil. Zo kun je in maart/april bijvoorbeeld met Pegase zelfs een relatief goedkope reis boeken met de garantie een luxehotel te hebben.
De prijs kan tot 75% hoger liggen eind juli/begin augustus. :nervous: |
|
|
| Kelly* |
Mijn vakantieplannen tot hier toe:
14 - 16 juli: weekendje Berlijn :toothless
07 - 12 augustus: Algarve Portugal
mijn broer is op verlof in den USA, reist eigenlijk heel het land rond. Hij zet af en toe wat op zijne website (of da is toch de bedoeling)... moet maar eens bekijken! www.waar-is-bertje.be ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kelly*
mijn broer is op verlof in den USA, reist eigenlijk heel het land rond. Hij zet af en toe wat op zijne website (of da is toch de bedoeling)... moet maar eens bekijken! www.waar-is-bertje.be ;) |
Dat zou ik ook wel zien zitten :D |
|
|
| Magistrate |
zaterdag 10 daagjes Rhodos :cool:
in september wsl nog een last minute naar turkije |
|
|
| Devilex |
| Bij mij zijn er dus nog altijd twijfels wat te doen, niemand kan echt keuzes maken:( |
|
|
| Gladius |
van den 13de tot begin aug naar Wales, en vooral naar Snowdonia National Park.
 |
|
|
| Pumaz |
| Pas maar op van die boeren in Wales, 't zijn allemaal schapenneukers :p :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Gladius
van den 13de tot begin aug naar Wales, en vooral naar Snowdonia National Park.
|
Da s toch the peak district eh? |
|
|
| Vishnu |
| Mannekes, den deze is vanaf morgen een week op verlof in Ierland alwaar ik ne Guinness zal ledigen op jullie gezondheid. Tot de 27e! |
|
|
|
|