|
Vakantieplannen? (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| Een weekje Ibiza vastgelegd voor het begin van augustus :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Een weekje Ibiza vastgelegd voor het begin van augustus :) |
Ik zit er van 4 tot 11 augustus :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik zit er van 4 tot 11 augustus :) |
Ik van 2 tot 9 :) Waar zit je ergens? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Ik van 2 tot 9 :) Waar zit je ergens? |
Hotel Fiesta Playa d'en Bossa. Juist tegenover Space:) En jij? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Hotel Fiesta Playa d'en Bossa. Juist tegenover Space:) En jij? |
't zelfde :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
't zelfde :p |
Hehe, ik zit net als vroegere jaren in Fiesta Club Playa d'en Bossa (naast het hotel)... wel eind aug/begin sept. |
|
|
| Push2005 |
| Is ibiza eigenlijk nog sfeervol of is het z'n vroegere glorie aan het verliezen ? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is ibiza eigenlijk nog sfeervol of is het z'n vroegere glorie aan het verliezen ? |
de sfeer blijft echt wel
niet te vergelijken met iets anders
als je één keer meegefeest hebt in Space, Bora Bora, Amnesia,... dan stelt al de rest niks meer voor
ga eens naar de zonsondergang in San Antonio (Cafe Del Mar)... ni te beschrijven
edit:
Cafe Del Mar sunset @ San Antonio
d*note clip van Sa Trincha @ Las Salinas
als iemand nog wat webspace (klein 100MB) teveel heeft, zet ik er mijn persoonlijke filmpjes op |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Hehe, ik zit net als vroegere jaren in Fiesta Club Playa d'en Bossa (naast het hotel)... wel eind aug/begin sept. |
Populaire plaats in ieder geval :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
't zelfde :p |
Ik zal keer goeiendag komen zeggen :)Weet je al bepaalde feestjes waar je naartoe gaat gaan? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik zal keer goeiendag komen zeggen :)Weet je al bepaalde feestjes waar je naartoe gaat gaan? |
Zeker en vast doen :)
Er staat nog geen enkel feestje vast aangezien 'k nog maar pas geboekt heb maar een avondje Amnesia mag zeker niet ontbreken (en dan denk ik vooral aan een nachtje Cocoon @ Amnesia), een bezoekje aan de Space is eigenlijk ook een must ... voor de rest nog niet echt een idee, zal ook wel een beetje afhangen van het moment zelf denk ik, en de (naar het schijnt af en toe erg hoge :nervous: ) prijzen zullen natuurlijk ook wel een (hopelijk een beperkte) rol spelen. Jij al echt concrete dingen in het hoofd? |
|
|
| FUSyke |
Een nachtje Cocoon en F*** Me I'm Famous staan al op het programma.
Space of Circo Loco.
En voor de rest is het nog afwachten welke dj's er komen. |
|
|
|
|