|
Vakantieplannen? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
alsek mag van menne baas: twee weekskes Portugal
en zeker en vast weekendje Love Parade! :D |
|
|
| djcresto |
Sinds gisterennacht terug van een zalig weekje Turkije. Lekker niks doen in een 5-sterrenhotel.
Het hotel, Amara Beach Resort, nabij Side is een echte aanrader. Het personeel is fantastisch, enorm gedienstig en altijd met de glimlach. Het eten was overheerlijk (2 kilo verdikt :( ) De kamers waren zeer degelijk, alles was kraaknet en er was genoeg te doen. Leuke zwembaden, bowling, pool, verschillende bars, cinema (waar ze wk uitzonden), pool, games, fitness, thalasso center, strand, discotheek (met pioneer cdj800's en en da 600mengepaneel, wel zonder volk binnen),grote tuin enz...
De formule was ultra all inclusive. Je kon 24 op 24 wel ergens gratis drinken (alle dranken) en eten krijgen. Enkel voor bowling en vogelpik hebben we betaald, ook thallasso center en jetski, surfen waren betalend.
Wie van dit soort vakanties houdt zou ik dit hotel zeker aanbevelen. Voor 650 zijn hebben we er een weekje vertoefd. Kom je niet uit je hotel kan je zelfs je zakgeld thuislaten.
Van de streek ben ik niet onder de indruk. Side waar we dichtbij zaten ligt tussen Antalya en Alanya. Winkelen in de vele winkeltjes met nepartikelen is meestal niet aangenaam. De verkopers zijn heel opdringerig.
Foto's zal ik mss nog eens posten (heb er een 600tal). Wie meer info wilt stuur maar ne pm. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by djcresto
Sinds gisterennacht terug van een zalig weekje Turkije. Lekker niks doen in een 5-sterrenhotel.
Het hotel, Amara Beach Resort, nabij Side is een echte aanrader. Het personeel is fantastisch, enorm gedienstig en altijd met de glimlach. Het eten was overheerlijk (2 kilo verdikt :( ) De kamers waren zeer degelijk, alles was kraaknet en er was genoeg te doen. Leuke zwembaden, bowling, pool, verschillende bars, cinema (waar ze wk uitzonden), pool, games, fitness, thalasso center, strand, discotheek (met pioneer cdj800's en en da 600mengepaneel, wel zonder volk binnen),grote tuin enz...
De formule was ultra all inclusive. Je kon 24 op 24 wel ergens gratis drinken (alle dranken) en eten krijgen. Enkel voor bowling en vogelpik hebben we betaald, ook thallasso center en jetski, surfen waren betalend.
Wie van dit soort vakanties houdt zou ik dit hotel zeker aanbevelen. Voor 650 zijn hebben we er een weekje vertoefd. Kom je niet uit je hotel kan je zelfs je zakgeld thuislaten.
Van de streek ben ik niet onder de indruk. Side waar we dichtbij zaten ligt tussen Antalya en Alanya. Winkelen in de vele winkeltjes met nepartikelen is meestal niet aangenaam. De verkopers zijn heel opdringerig.
Foto's zal ik mss nog eens posten (heb er een 600tal). Wie meer info wilt stuur maar ne pm. |
wa wilde zeggen met da gedienstig ? :)
anyway, ga van 11-22 september ook terug naar Turkije, Bodrum.
trug feestje bouwen in club Halikarnas, ga ook naar 24/24 all in hotel in Torba. Voyage club Torba ofzoiet. Zal wel bonnekes zijn :)
Ben er eerder geweest, 't is echt wel de streek in Turkije voor iemand die wil relaxen en feesten ! |
|
|
| Push2005 |
Amai schone foto's...
^Is da zwembad écht zo groot of is da door de cameralens ofzo... Want omg :crazy:
Zo'n zalig hotel precies :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
ouch, da doe zeer om da te zien
vlug weer gaan leren |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Amai schone foto's...
^Is da zwembad �cht zo groot of is da door de cameralens ofzo... Want omg :crazy:
Zo'n zalig hotel precies :eyes: |
nie supergroot hoor. Er waren er 2. Een boven (rechthoekig) met ong de afmetingen van een 25m bad. En dan dit wat in oppervlakte denk ik iets kleiner is. |
|
|
| domineesje |
| schuun hotel, en tenminste uitstappen gedaan, ik krijg er wat van mensen die geld uitgeven om op reis te gaan om juist maar op hotel te blijven |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
schuun hotel, en tenminste uitstappen gedaan, ik krijg er wat van mensen die geld uitgeven om op reis te gaan om juist maar op hotel te blijven |
Niet zoveel uitstappen hoor. Een halve dag naar het nabijgelegen stadje. Een boottocht op een rivier en zee inclusief bezoek watervallen en markt en een uitstap naar een aquapark. Maar toen heb ik om veiligheidsredenen mijn kodak in het hotel achtergelaten.
Als je zo een hotel boekt vind ik het vooral zonde om er veel van weg te gaan. Als je kiest om veel uistappen te doen neem je beter een minder goed hotel en zeker geen all inclusive.
Dat zijn nu eenmaal keuzes die je maakt. Wij wilden samen lekker genieten en zeker zijn van goed weer. En omdat we in juni kunnen gaan is die luxe voor ons nog betaalbaar. Volgend jaar kan het iets volledig anders zijn. Vorig jaar zaten we bv een week in Middelkerke met een tent. |
|
|
| domineesje |
ja idd, er was al veel op je hotel..
maar toch ge hebt een stuk Turkije gezien :)
mensen die naar zo all-in hotels gaan zoals de Dominicaanse, als je hen vraagt wat hebben jullie gedaan 9 op 10 zegt constant "aan zwembad of strand...." gezellig dat dat is, ik ga niet buiten voor al dat geld en niks gezien te hebben (ik hou van cultuur)
als wij op reis gaan is het ook meestal om de dag dat we weg gaan, maar de dag dat we geen uitstap maken, liggen we niet daarom ook aan't zwembad hoor (doen we 's morgens dan wel, genoeg activiteiten dan), dan maken we een wandeling in een vd dorpjes die er rond liggen.
want in die uitstapjes kruipt ook veel geld (soms schandalig wat ze durven vragen) |
|
|
| TOR |
Met de congé die ik mij in mijn eerste werkjaar kan permitteren, staat het volgende vast sinds deze middag:
13.08 - 15.08 Auberge de Jeunesse - Beaufort, Luxemburg.
lol |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
Als je zo een hotel boekt vind ik het vooral zonde om er veel van weg te gaan. Als je kiest om veel uistappen te doen neem je beter een minder goed hotel en zeker geen all inclusive.
|
yep da's helemaal waar, zeker voor een week. Een paar dagen zou ik zo'n leven misschien kunnen uithouden, maar langer zeker niet.
HAHA |
|
|
|
|