return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 18)
View this Thread in Original format
1Million$shot
maandag 11/9 met vliegtuig naar Turkije !!!
als da ni ruled dan weet ik het ook ni meer :nervous:

soit, der zal wel geen veiligere dag zijn om te vliegen imo.

Het aftellen is begonnen !
en 2 weken geen spam meer op TA :stongue:
Dj LPG
Ik ben sinds deze nacht weer trug in belgië na 2 zalige weekjes kreta... Was ik maar daar gebleven:( (Twas daar dus zaalig:d)
diddi
^ welcome back!
Dj LPG
quote:
Originally posted by diddi
^ welcome back!

thx! Ben voor de moment nostalgische momenten aan het beleven met de fotokes;)
Xilver
quote:
Originally posted by Den Backer
Wtf? Was maar een vraag dude...
Ge moet daarvoor zo kort nie doen!
Nu weetek het nog altijd nie é!?

Rustig jong :) was mor e grapke eh, de anderen snapten het toch ;)

Twas de Factory in Aalst, maar da was al een paar weken geleden, daarmee

en TOR, ksnap uwe reply ni goe tbh
Den Backer
quote:
Originally posted by Xilver
Rustig jong :) was mor e grapke eh, de anderen snapten het toch ;)

Twas de Factory in Aalst, maar da was al een paar weken geleden, daarmee

Nja, ik ken u niet persoonlijk é... Daarmee... :)

Ma cava dan.
Nabistai
Morgen vertrekken we nog voor een weekske naar Rhodos zie. :D

Wat een feest !
Xilver
Nog is een klein updateke van Anja en mezelfuit het paradijs :p

Vorige week vrijdag naar Ocean World geweest, een soort kleine zoo met waterdieren. Daar heb ik een Stingray Encounter gedaan, gaan snorkelen tussen die viskes die een eind aan het leven van Steve Erwin hebben gemaakt, en viskes voederen (Anja dierf ni goe :) ) Dan daarna een Shark Encounter, een haai op uw schoot krijgen en vissen voederen en er ook eens tussen gaan zwemmen. Was wel een fijn dagje.

Zondag zijn we dan naar Cayo Paraiso geweest, en zonder zeveren, dit is de mooiste plek die ik ooit al met mijn eigen ogen heb mogen zien. Het is een zandbank enkele kilometers in de oceaan, omringd door een koraalrif. Daar zijn we dan gaan snorkelen tussen de massa's mooie kleurrijke vissen en een fantastisch onderwater uitzicht. De vissen komen echt het brood uit je hand pikken,dat was echt super. We hebben een onderwatercamera gekocht, hopelijk zijn die foto's een beetje deftig.

En oh yah: britten zijn lelijk en luidruchtig :o
Gladius
mai Tom, kben jaloers, die Cayo Paraiso ziet er ongelooflijk uit. tamusement ginder!
CygnusX
Amai, dat ziet er daar prachtig uit (ik heb wat foto's gezocht op Google). Ik ben ook jaloers :D Tis er wel behoorlijk duur precies.

Hopelijk zijn je onderwaterfoto's gelukt, want die van mij in Maleisië trokken op niet veel.

Wildfir3
Zaterdag vertrek ik met mijn vriendin een weekje naar Malta... eerste echte congé in 3 jaar tijd, dus zal wel goed doen :)

Iemand enig idee hoeveel het kost om daar mountainbikes te huren, en of er daar een beetje deftige routes zijn?
Wildfir3
Hetgeen mij op Malta énorm is opgevallen, is dat de johnny-tuning-boemboem-mobiel toestanden daar voor de verandering héél erg goeie muziek spelen... Thin White Duke toestanden enzo, allemaal zeer classy house-achtige dingen. Geen tuning of jump toestanden, maar echt goeie muziek. Scary!

Dat geldt trouwens in alle winkels en café's daar ook, ik ben daar echt verschoten...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement