return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 37)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Alleen de animatie vind ik in Turkije wat zwakjes (maarja waar is die wel écht goed? en dat kon ook van hotel tot hotel verschillen natuurlijk) Die bezienswaardigheden hebben wij ook bezocht, 's wel een keertje leuk maar verwacht nu ook weer niet meteen het allerspectaculairste :)


In het hotel waar wij verbleven was de animatie "echt goed". Nochtans één van de goedkopere 5 sterren hotels. Efese is trouwens echt wel de moeite. Pamukale is dan weer mooier op posters of postkaarten.
FCB_Fanatic
heb het hier al ns gezegd denk ik, nu vrijdag van het werk rechtstreeks doorgaan naar Center Parcs Vossemeren in Lommel voor een weekendje. Veel meer zal er dit jaar niet inzitten aangezien ik niet al teveel vakantiedagen heb
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
heb het hier al ns gezegd denk ik, nu vrijdag van het werk rechtstreeks doorgaan naar Center Parcs Vossemeren in Lommel voor een weekendje. Veel meer zal er dit jaar niet inzitten aangezien ik niet al teveel vakantiedagen heb


jeugdvakantie opnemen he. Daar heeft iedereen tot 25 recht op ;) Of u werkgever zoiets leuk gaat vinden is een andere zaak. En ge verliest ook wel loon natuurlijk.
CygnusX
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
heb het hier al ns gezegd denk ik, nu vrijdag van het werk rechtstreeks doorgaan naar Center Parcs Vossemeren in Lommel voor een weekendje.


Toevallig, ik ga morgennamiddag ook naar Center Parcs voor een weekendje. We hebben een bungalow voor 8 in het Meerdal (bij Venlo, NL).
Bertn
hahah, WTF. ik ga vanaf morgenmiddag ook een weekendje naar CenterParks in Holland:D :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
jeugdvakantie opnemen he. Daar heeft iedereen tot 25 recht op ;) Of u werkgever zoiets leuk gaat vinden is een andere zaak. En ge verliest ook wel loon natuurlijk.


heb ik geen recht op, ben namelijk al 2 jaar afgestudeerd :p

Ik heb voor ik deze job deed op Center Parcs gewerkt, maar niet met een vast contract. Dat is daar dan ook nog een speciale regeling als ge geen vast contract hebt en vandaar dat ik geen vakantiedagen heb opgebouwd. De 7 dagen die ik heb, heb ik van mijn huidige werkgever toch nog gekregen
TOR
Voor wie geïnteresseerd is:

Kleine selectie uit onze foto's + reisverslag van ons verblijf in de Haute-Savoie
Zehra
looking good :)
Freezel
In december en januari voor 5 weken terug naar Australie :D
Eagle`
4 tot 29 oktober Los Angeles, woensdag vliegtuigticket is gaan bestellen ^^

Transfusion
Overmorgen naar Rome, tot zondagavond :)
Gladius
quote:
Originally posted by TOR
Voor wie geïnteresseerd is:

Kleine selectie uit onze foto's + reisverslag van ons verblijf in de Haute-Savoie

amai da ziet er knap uit daar! :eyes:

« même en mangeant vous buvez de la bière ?!? » lol, de belgen weer alle eer aan gedaan precies =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement