|
Vakantieplannen? (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Alleen de animatie vind ik in Turkije wat zwakjes (maarja waar is die wel écht goed? en dat kon ook van hotel tot hotel verschillen natuurlijk) Die bezienswaardigheden hebben wij ook bezocht, 's wel een keertje leuk maar verwacht nu ook weer niet meteen het allerspectaculairste :) |
In het hotel waar wij verbleven was de animatie "echt goed". Nochtans één van de goedkopere 5 sterren hotels. Efese is trouwens echt wel de moeite. Pamukale is dan weer mooier op posters of postkaarten. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| heb het hier al ns gezegd denk ik, nu vrijdag van het werk rechtstreeks doorgaan naar Center Parcs Vossemeren in Lommel voor een weekendje. Veel meer zal er dit jaar niet inzitten aangezien ik niet al teveel vakantiedagen heb |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
heb het hier al ns gezegd denk ik, nu vrijdag van het werk rechtstreeks doorgaan naar Center Parcs Vossemeren in Lommel voor een weekendje. Veel meer zal er dit jaar niet inzitten aangezien ik niet al teveel vakantiedagen heb |
jeugdvakantie opnemen he. Daar heeft iedereen tot 25 recht op ;) Of u werkgever zoiets leuk gaat vinden is een andere zaak. En ge verliest ook wel loon natuurlijk. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
heb het hier al ns gezegd denk ik, nu vrijdag van het werk rechtstreeks doorgaan naar Center Parcs Vossemeren in Lommel voor een weekendje. |
Toevallig, ik ga morgennamiddag ook naar Center Parcs voor een weekendje. We hebben een bungalow voor 8 in het Meerdal (bij Venlo, NL). |
|
|
| Bertn |
| hahah, WTF. ik ga vanaf morgenmiddag ook een weekendje naar CenterParks in Holland:D :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
jeugdvakantie opnemen he. Daar heeft iedereen tot 25 recht op ;) Of u werkgever zoiets leuk gaat vinden is een andere zaak. En ge verliest ook wel loon natuurlijk. |
heb ik geen recht op, ben namelijk al 2 jaar afgestudeerd :p
Ik heb voor ik deze job deed op Center Parcs gewerkt, maar niet met een vast contract. Dat is daar dan ook nog een speciale regeling als ge geen vast contract hebt en vandaar dat ik geen vakantiedagen heb opgebouwd. De 7 dagen die ik heb, heb ik van mijn huidige werkgever toch nog gekregen |
|
|
| Freezel |
| In december en januari voor 5 weken terug naar Australie :D |
|
|
| Eagle` |
| 4 tot 29 oktober Los Angeles, woensdag vliegtuigticket is gaan bestellen ^^ |
|
|
| Transfusion |
| Overmorgen naar Rome, tot zondagavond :) |
|
|
| Gladius |
amai da ziet er knap uit daar! :eyes:
« même en mangeant vous buvez de la bière ?!? » lol, de belgen weer alle eer aan gedaan precies =) |
|
|
|
|