|
Vakantieplannen? (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Dat is de webspace van mijn broer, hé jongens. Wie weet is hij wel de taaladviseur, of iemand anders die mij louter om webspace heeft gevraagd. ;)
En bij mijn weten gaat deze thread nog steeds over vakantieplannen :o |
|
|
| CygnusX |
Iemand al plannen voor 2007?
Ik ga al vroeg op vakantie dit jaar. Van maandag 26 maart tot 8 april, een cruise in de Caraïben.
Bestemmingen (achtereenvolgens):
Miami ( Florida - USA ) - San Juan ( Puerto Rico ) - Philippsburg ( Sint Maarten ) - Saint Georges ( Grenada ) - Bridgetown ( Barbados ) - Port Castries ( Santa Lucia ) - Tortola ( Virgin islands ) - Samana / Caya Levantado ( Dominicaanse Republiek ) - Fort Lauderdala ( Florida ) |
|
|
| Freezel |
- Londen
- Birmingham
- Montreal / Toronto (Canada)
- New York
- Australie
:D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Iemand al plannen voor 2007?
Ik ga al vroeg op vakantie dit jaar. Van maandag 26 maart tot 8 april, een cruise in de Caraïben.
Bestemmingen (achtereenvolgens):
Miami ( Florida - USA ) - San Juan ( Puerto Rico ) - Philippsburg ( Sint Maarten ) - Saint Georges ( Grenada ) - Bridgetown ( Barbados ) - Port Castries ( Santa Lucia ) - Tortola ( Virgin islands ) - Samana / Caya Levantado ( Dominicaanse Republiek ) - Fort Lauderdala ( Florida ) |
een cruise, is da ni iets voor 70 jarigen? |
|
|
| FredNova |
| 30 aug tot 09 sept: Ibiza :toocool: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
een cruise, is da ni iets voor 70 jarigen? |
Misschien wel, maar we wouden het eens proberen. Tis zonder gids, dus we doen waar we zin in hebben. België staat achter op het gebied van "cruisen". Het algemeen beeld hier is dat het vooral is voor oudere rijke mensen, terwijl het tegenwoordig erg betaalbaar is en het in vele andere landen helemaal ingeburgerd is. Nuja, we zullen zien, ik kijk er in ieder geval erg naar uit :) |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by FredNova
30 aug tot 09 sept: Ibiza :toocool: |
hier en daar al een closing party meepikken ? :D |
|
|
| Ataraxya |
nog geen definitieve plannen, maar eventueel naar de volgende bestemmingen deze zomer:
1. Ibiza [~maand Juli]
2. Florida (Tampa) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Ataraxya
nog geen definitieve plannen, maar eventueel naar de volgende bestemmingen deze zomer:
2. Florida (Tampa) |
:conf: |
|
|
| The_G0dfather |
| das ne stad, in florida |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
das ne stad, in florida |
Gast... ben niet blond :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| geen plannen om op vakantie te gaan, kben niet echt ne vakantieganger :) |
|
|
|
|