|
Vakantieplannen? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| shieke foto's ste tis iet anders dan blankenberge plage ;) |
|
|
| diddi |
wat fotokes van onze reis

 |
|
|
| TOR |
Wat hotels gaan bezoeken en het binnenland gaan verkennen :cool:
Jammer genoeg logeer ik niet in de Villa del Conde :(
 |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| We gaan hier voor 3 dagen naar londen eind november,Nu hoe zit dat eigenlijk qua prijs voor te eten en te drinken ? is het echt zo duur ? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
We gaan hier voor 3 dagen naar londen eind november,Nu hoe zit dat eigenlijk qua prijs voor te eten en te drinken ? is het echt zo duur ? |
ja :toothless , behalve kleren |
|
|
| TOR |
Zo, deze middag teruggekomen van mijn klein studiereisje.
Weinig cultuur, maar een schrijnend contrast tussen massatoerisme en robuuste natuur. Een kleine selectie uit de foto's die ik heb gemaakt:
Gran Canaria |
|
|
| Push2005 |
| Zonder jou erbij zijn al die foto's waardeloos :( |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zonder jou erbij zijn al die foto's waardeloos :( |
:D |
|
|
| diddi |
| :stongue: :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
:stongue: :haha: :stongue:
nice one, wouter ... ge hebt de taaladviseur ontmaskerd :p |
|
|
|
|