return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 41)
View this Thread in Original format
FenixStyle
In augustus wsl tien dagen naar Agia Pelagia (20km ten westen van Heraklion) in Kreta.
Iemand al daar geweest en aanraders op vlak van cultuur, natuur, gastronomie, nightlife,...?
Mag ook in de ruimere omgeving zijn want hebben wsl een auto ter beschikking. :)
Dj LPG
quote:
Originally posted by FenixStyle
In augustus wsl tien dagen naar Agia Pelagia (20km ten westen van Heraklion) in Kreta.
Iemand al daar geweest en aanraders op vlak van cultuur, natuur, gastronomie, nightlife,...?
Mag ook in de ruimere omgeving zijn want hebben wsl een auto ter beschikking. :)

Nice! Je gaat je dit zeker niet beklagen! Kreta was 1 van onze mooiste vakanties tot nu toe... Wat je zeker zou moeten doen is elafonissi island, smaria kloof, dagje chania en een dagje gewoon rondrijden door het binnenland (er zijn enkele mooie routes die langs minieme dorpjes, pittoreske kerkjes en mooie kloosters lopen). Ik raad je ook aan om daar ter plekke rond te kijken voor een auto, is meestal een stuk goedkoper dan via het reisbureau. Als je een rondrit zou doen door de bergen moet je wel een beetje opletten bij het stijgen en dalen aangezien je in het midden van een afdaling van meer dan 15% wel eens een een geit op de weg kan terug vinden enzo:p
Progrez
Kreta is zeker een goede keuze. Al was het maar omdat de meeste hotels er een bar in het zwembad hebben.

Voor de rest is het paleis van Knossos zeker een bezoek waard.
Gladius
Morgenvroeg vertrek ik voor een week met mijn broer naar de Pyreneeën. De auto zetten we in Bielsa en dan gaan we een 6 tal dagen rondtrekken. 2 jaar geleden sinds ik nog 'ns op congé ben gegaan, eindelijk!
:D
CygnusX
Morgenvroeg vertrek ik voor 24 dagen naar Indonesië. Ik ga weer een blog proberen bij te houden. Jullie kunnen het lezen op www.indonesie2008.com.
Dj LPG
Vrijdag vertrekken we voor 2 weken naar de dominicaanse republiek! Ik kijk al vast uit om ons hotelletje te zien:

http://www.blau-hotels.com/frameset.php
(even klikken op "natura park" onder dominicaanse;))
Freezel
Eind oktober lang weekend naar Dubai en na de kerst voor 3 weken terug naar Australie :cool:
Gladius
Foto's Pyreneeën
Config
machtige foto's wi :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by Freezel
Eind oktober lang weekend naar Dubai en na de kerst voor 3 weken terug naar Australie :cool:

Waar ergens in Australië?! :)

Freezel
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waar ergens in Australië?! :)

Paar dagen in Melbourne bij schoonfamilie, daarna n.a.w. naar Queensland voor paar dagen en uiteindelijk Brisbane/Cairns/Goldcoast voor duiken en surfen :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by Freezel
Paar dagen in Melbourne bij schoonfamilie, daarna n.a.w. naar Queensland voor paar dagen en uiteindelijk Brisbane/Cairns/Goldcoast voor duiken en surfen :)

Nice. Heb zelf familie wonen in Surfers Paradise aan de Goldcoast, echt wel prachtige streek daar. Al is het natuurlijk gewoon toeristisch, het échte Australië heb ik nog niet bezocht. Maar de volgende keer dat ik ga, wil ik zeker eens een tocht door het binnenland doen. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 
Privacy Statement