|
Vakantieplannen? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Toch meedere mensen hier die iets hebben met Luxemburg.
Op zich klinkt het land vrij despressief in de oren, maar toch een prachtige streek. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
nog 10 dagen en ik vertrek naar de zon, weg van dit ing klote weer :D |
Ik vind het klimaar in België eigenlijk echt ideaal :clown: |
|
|
| Kaidreas |
tot augustus, in leopoldsburg... met een tentje in de bos wat genieten :rolleyes: in augustus dan echt verlof... ma kweet nog niet goed wat ik ga doen (in ieder geval niet op mijn lui reet zitten) in september terug met het tentje in leopoldsburg... en hopelijk vanaf oktober met men tentje naar zedelgem :D
joy :cool:
ma in de kerstvakantie ben ik wel van plan om te gaan snowboarden |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Djerba (vertrek: 18 juli geloof'k) |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| zaterdag voor een weekje naar Sardinië |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
tot augustus, in leopoldsburg... met een tentje in de bos wat genieten :rolleyes: in augustus dan echt verlof... ma kweet nog niet goed wat ik ga doen (in ieder geval niet op mijn lui reet zitten) in september terug met het tentje in leopoldsburg... en hopelijk vanaf oktober met men tentje naar zedelgem :D
joy :cool:
ma in de kerstvakantie ben ik wel van plan om te gaan snowboarden |
Zijt gij militair mss? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ma in de kerstvakantie |
Met het tentje naar Lapland? :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Devilex
Zijt gij militair mss? |
jep, vandaar het tentje e |
|
|
| Unique2701 |
| Rijke mensjes, die beta's :p Ik dit jaar love parade of misschien toch gewoon weekje zon zee strand, in ik weet nog niet waar met vriendinnen. Verder vakantiebaantje (hopelijk) ;) |
|
|
| Bunz |
7 - 14 juli: weekje Turkije all in met kameraden :cool:
15 juli: hopelijk Berlijn voor de LP
29-30 juli: Tomorrowland
4-6 aug: Nature One
tussendoor werken voor het allemaal te kunne betale ;)
en ik hoop Pukkelpop te kunnen doen, kga kapot alsk die geluide tot thuis moe hore ma er zelf nie kan zijn weges blokke :( |
|
|
| De Geert |
30 juni: dagje werchter (Tiga, Vitalic, 2 many dj's)
5 tot 12 juli Barca me vrienden
rest van juli: aan de zee op 10km van Oostende (nekeer bezoekje brenge aan Illusion en Zillion @ The Beach)
27 juli: Tiësto @ Suikerrock
30 juli: Tomorrowland
augustus een rustig maandje, mss wel nog erges een festivalleke meepikke (as we geen herexames hebbe...)
15 sept: 19 years Illusion |
|
|
| djcresto |
| nog 8 dagen en kben weg.... :D |
|
|
|
|