return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 5)
View this Thread in Original format
TOR
Toch meedere mensen hier die iets hebben met Luxemburg.
Op zich klinkt het land vrij despressief in de oren, maar toch een prachtige streek. :)
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
nog 10 dagen en ik vertrek naar de zon, weg van dit ing klote weer :D


Ik vind het klimaar in België eigenlijk echt ideaal :clown:
Kaidreas
tot augustus, in leopoldsburg... met een tentje in de bos wat genieten :rolleyes: in augustus dan echt verlof... ma kweet nog niet goed wat ik ga doen (in ieder geval niet op mijn lui reet zitten) in september terug met het tentje in leopoldsburg... en hopelijk vanaf oktober met men tentje naar zedelgem :D
joy :cool:

ma in de kerstvakantie ben ik wel van plan om te gaan snowboarden
Blue Sky 99
Djerba (vertrek: 18 juli geloof'k)
Bjorn Vidaz
zaterdag voor een weekje naar Sardinië
Devilex
quote:
Originally posted by Kaidreas
tot augustus, in leopoldsburg... met een tentje in de bos wat genieten :rolleyes: in augustus dan echt verlof... ma kweet nog niet goed wat ik ga doen (in ieder geval niet op mijn lui reet zitten) in september terug met het tentje in leopoldsburg... en hopelijk vanaf oktober met men tentje naar zedelgem :D
joy :cool:

ma in de kerstvakantie ben ik wel van plan om te gaan snowboarden


Zijt gij militair mss?
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Kaidreas
ma in de kerstvakantie

Met het tentje naar Lapland? :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Devilex
Zijt gij militair mss?

jep, vandaar het tentje e
Unique2701
Rijke mensjes, die beta's :p Ik dit jaar love parade of misschien toch gewoon weekje zon zee strand, in ik weet nog niet waar met vriendinnen. Verder vakantiebaantje (hopelijk) ;)
Bunz
7 - 14 juli: weekje Turkije all in met kameraden :cool:
15 juli: hopelijk Berlijn voor de LP
29-30 juli: Tomorrowland
4-6 aug: Nature One
tussendoor werken voor het allemaal te kunne betale ;)

en ik hoop Pukkelpop te kunnen doen, kga kapot alsk die geluide tot thuis moe hore ma er zelf nie kan zijn weges blokke :(

De Geert
30 juni: dagje werchter (Tiga, Vitalic, 2 many dj's)
5 tot 12 juli Barca me vrienden
rest van juli: aan de zee op 10km van Oostende (nekeer bezoekje brenge aan Illusion en Zillion @ The Beach)
27 juli: Tiësto @ Suikerrock
30 juli: Tomorrowland
augustus een rustig maandje, mss wel nog erges een festivalleke meepikke (as we geen herexames hebbe...)
15 sept: 19 years Illusion
djcresto
nog 8 dagen en kben weg.... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement