|
Vakantieplannen? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| Vanaf volgende week woensdag Lloret de Mar, gaan zwijnen voor 10 dagen. :tongue2 |
|
|
| CygnusX |
| Over een uurke ben ik ook weg. 24 dagen rondtrekken in Maleisië-Borneo. Hier kan je me volgen. Tot de 12e augustus! |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Over een uurke ben ik ook weg. 24 dagen rondtrekken in Maleisië-Borneo. Hier kan je me volgen. Tot de 12e augustus! |
Ik hoop da er een tsunami komt :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Over een uurke ben ik ook weg. 24 dagen rondtrekken in Maleisië-Borneo. Hier kan je me volgen. Tot de 12e augustus! |
SPAMFEEEST :stongue:
Borneo, daar gaan volgens mij niveel mensen op vakantie. Lijkt me wel leuk :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Over een uurke ben ik ook weg. 24 dagen rondtrekken in Maleisië-Borneo. Hier kan je me volgen. Tot de 12e augustus! |
veel plezier benny |
|
|
| TOR |
Boeiende bestemming!
Ik hou de website in de gaten :) |
|
|
| Pumaz |
| Volgende maand citytrips naar Praag en Stockholm :) |
|
|
| CygnusX |
Zonnige groetjes vanuit Malaysia! Tis hier fantastisch :D
| quote: | Originally posted by Tiger777
Borneo, daar gaan volgens mij niveel mensen op vakantie. Lijkt me wel leuk :) |
Yep, weinig toeristen te zien hier. We zijn de lokale attractie :) |
|
|
| Dj LPG |
| 23 augustus vertrekke wij voor 14 dagen naar kreta:D Ik kijk er al vast naar uit! |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
23 augustus vertrekke wij voor 14 dagen naar kreta:D Ik kijk er al vast naar uit! |
Kreta rulez!
Ben er zelf al paar keer geweest... waar in Kreta gaat ge juist? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Kreta rulez!
Ben er zelf al paar keer geweest... waar in Kreta gaat ge juist? |
we gaan naar rethymnon, dus als ge leuke tips ofzo hebt... laat maar komen;) |
|
|
| X-Tune |
| Wat is er nou te zien in Kreta?? |
|
|
|
|