return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 13)
View this Thread in Original format
domineesje
ow de fabeltjes niet geloven van de dominicaanse dat ze u omver zouden schieten (das commerce om op hotel veel op te doen), er is best wel veel te zien daar

maar geef x-tune wel op een vlak gelijk, de meeste gaan naar daar voor strand en zee... weggesmeten geld :(
X-Tune
quote:
Originally posted by djcresto
Kvind aant zwembad liggen minstens zo plezant :p

Dat kunt ge hier ook.
Xilver
quote:
Originally posted by X-Tune
en als ge heel dagen op het strand ligt, dan is het wel zijn geld waard?

Wie zegt da we heel dagen op 't strand gaan liggen?

Er is een groot verschil tussen Punta Cana en Puerto Plata. Punta Cana is meer zo'n super-luierplaats met witte stranden enzo. Puerto Plata ligt meer in de onherbergzame gebieden, waar er ook meer excursies zijn en zo. En dat is nu juist waar we naartoe gaan, om ook wat van de Dominicaanse te zien. Laat ons zeggen da we den helft van den tijd op ons lui gat zullen zitten met ne cocktail in ons pollen.
eieregooie
Ik ben ook geen strandligger... ik ben meer een rondjes rijder... Overal met de auto naar toe om zoveel mogelijk te zien... Zij het vanuit de auto :p
Synthesia
^Hehe...dat hebben vriendin en ik zowat het meeste gedaan tijdens onze vakantie een paar weken geleden...rondgereden (naar Parijs en zuiden van Frankrijk geweest, vooral dan was het rondrijden) en beetje strand gaan liggen :D Was echt een zalige 2 weeks off.

Anyways schone bestemming Xilver en Nyah :)
1Million$shot
quote:
Originally posted by Xilver

Er is een groot verschil tussen Punta Cana en Puerto Plata. Punta Cana is meer zo'n super-luierplaats met witte stranden enzo. Puerto Plata ligt meer in de onherbergzame gebieden, waar er ook meer excursies zijn en zo. En dat is nu juist waar we naartoe gaan, om ook wat van de Dominicaanse te zien. Laat ons zeggen da we den helft van den tijd op ons lui gat zullen zitten met ne cocktail in ons pollen.

Ik lig overdag in 't zwembad om te recuperen van de BODRUM NIGHTS :D
Nyah
quote:
Originally posted by Xilver
Laat ons zeggen da we den helft van den tijd op ons lui gat zullen zitten met ne cocktail in ons pollen.

+1 :D :toocool:
Nog 7 dagen en dan 4 weken vakantie :crazy:
1Million$shot
quote:
Originally posted by Nyah
+1 :D :toocool:
Nog 7 dagen en dan 4 weken vakantie :crazy:

sssssssssssssssssssssssssssst !!!! :D
Nyah
Nog 6 dagen :happy2:
1Million$shot
quote:
Originally posted by Nyah
Nog 6 dagen :happy2:

:whip:

anyway, ge verdient het waarschijnlijk wel !
have fun!

( @ TOR => Look, I edited my post ! :D )

TOR
Proficiat :p
Ik maak gelijk een diploma klaar!
1Million$shot
quote:
Originally posted by TOR
Proficiat :p
Ik maak gelijk een diploma klaar!

still waiting ........ :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement