|
Vakantieplannen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
ja da moet ik spijtig genoeg missen :(
Mss kom ik u wel een keer straalbezopen tegen :toothless |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Mss kom ik u wel een keer straalbezopen tegen :toothless |
Die kans zit er dik in:p
Heb een zwak voor de lokale tequilabars:cool: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken. |
En ik ga mee :crazy:, met man of 10 zen we. Mmmm tequilabars :D krijg al zin als ik der aan denk...
En nog ies een weekendjen in Oostende op schoonbroer zen appartement ook. (mss met Illusion @ The Beach)
Verder:
- Sensation White NL
- BeTA Party V3
- 10 Days Off - Gentse Feesten (ook wel min. 1 dag gaan)
- Illusion Beach
- Tomorrowland
- één zaterdag ook nog nr Zillion Beach wss 12 of 19/8
- Mysteryland (mss als maten nie teveel her ex hebben) |
|
|
| lievez |
8 dagen varken uithange in lloret :p
van 29juli tot 5aug ofzoiet |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by lievez
8 dagen varken uithange in lloret :p
van 29juli tot 5aug ofzoiet |
Wij na Tomorrowland, begin augustus dus...
Zullen ies afspreken dan. :D |
|
|
| lievez |
sgoe :p
kweet een supergoei cocktailbar zijn opt strand op den avond te beginne :p |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by lievez
sgoe :p
kweet een supergoei cocktailbar zijn opt strand op den avond te beginne :p |
Hopelijk ist eentjen waar ze "Happy Hour" houden! ;) :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Nyah
Tom en ik gaan in september 14 dagen naar Dom.Rep (Puerto Plata)
|
Hele leuke locatie as ge't mij vraagt :eyes: :eyes: :crazy:
Ga in september ook op zwier met m'n vriendin, eerst was't griekenland, dan Turkije, maar uiteindelijk dan maar gekozen voor e weekje naar Tunesië "Djerba"... E weekje luier na een lange werkperiode zal wel deugd doen :D :D City trip zit er dit jaar ook nog wel in, maar bestemming voorlopig nog onduidelijk... :) |
|
|
| Bomar |
Begin juli een weekske klimmen rond de vernagthutte in het Otztal in Oostenrijk; ik volg daar mijn basiscursus alpinisme, en hoop mijn eerste echte toppen te bereiken zoals de Wildspitze :D
Verder met vrienden op reis, maar we weten nog niet waarnaartoe.
En dan hopelijk nog zoveel mogelijk terug naar de Alpen, zover mijn geld da toelaat. |
|
|
| Devilex |
Ola is onthouden da:o |
|
|
|
|