return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Vakantieplannen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
mrcanon
ja da moet ik spijtig genoeg missen :(

Mss kom ik u wel een keer straalbezopen tegen :toothless
Devilex
quote:
Originally posted by mrcanon
Mss kom ik u wel een keer straalbezopen tegen :toothless


Die kans zit er dik in:p
Heb een zwak voor de lokale tequilabars:cool:
Den Backer
quote:
Originally posted by Devilex
10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken.


En ik ga mee :crazy:, met man of 10 zen we. Mmmm tequilabars :D krijg al zin als ik der aan denk...

En nog ies een weekendjen in Oostende op schoonbroer zen appartement ook. (mss met Illusion @ The Beach)

Verder:
- Sensation White NL
- BeTA Party V3
- 10 Days Off - Gentse Feesten (ook wel min. 1 dag gaan)
- Illusion Beach
- Tomorrowland
- één zaterdag ook nog nr Zillion Beach wss 12 of 19/8
- Mysteryland (mss als maten nie teveel her ex hebben)
lievez
8 dagen varken uithange in lloret :p

van 29juli tot 5aug ofzoiet
Den Backer
quote:
Originally posted by lievez
8 dagen varken uithange in lloret :p

van 29juli tot 5aug ofzoiet


Wij na Tomorrowland, begin augustus dus...
Zullen ies afspreken dan. :D
lievez
sgoe :p

kweet een supergoei cocktailbar zijn opt strand op den avond te beginne :p
Den Backer
quote:
Originally posted by lievez
sgoe :p

kweet een supergoei cocktailbar zijn opt strand op den avond te beginne :p


Hopelijk ist eentjen waar ze "Happy Hour" houden! ;) :D
lievez
happy hour bwoh das ni nodig
zo nen bokal drinkte ni al te snel leeg :p

http://users.pandora.be/pain/voesj_...bigcocktail.jpg
Den Backer
:D :D :D
Meltoz
quote:
Originally posted by Nyah
Tom en ik gaan in september 14 dagen naar Dom.Rep (Puerto Plata)


Hele leuke locatie as ge't mij vraagt :eyes: :eyes: :crazy:

Ga in september ook op zwier met m'n vriendin, eerst was't griekenland, dan Turkije, maar uiteindelijk dan maar gekozen voor e weekje naar Tunesië "Djerba"... E weekje luier na een lange werkperiode zal wel deugd doen :D :D City trip zit er dit jaar ook nog wel in, maar bestemming voorlopig nog onduidelijk... :)

Bomar
Begin juli een weekske klimmen rond de vernagthutte in het Otztal in Oostenrijk; ik volg daar mijn basiscursus alpinisme, en hoop mijn eerste echte toppen te bereiken zoals de Wildspitze :D

Verder met vrienden op reis, maar we weten nog niet waarnaartoe.

En dan hopelijk nog zoveel mogelijk terug naar de Alpen, zover mijn geld da toelaat.
Devilex
quote:
Originally posted by lievez
happy hour bwoh das ni nodig
zo nen bokal drinkte ni al te snel leeg :p

http://users.pandora.be/pain/voesj_...bigcocktail.jpg


Ola is onthouden da:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Privacy Statement