|
Vakantieplannen? (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Onze huwelijksreis gaat naar Miami:crazy:
Tips ivm spaciale bezienswaardighden, plaatskes, clubs, restaurants, ... zijn altijd welkom! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Onze huwelijksreis gaat naar Miami:crazy:
Tips ivm spaciale bezienswaardighden, plaatskes, clubs, restaurants, ... zijn altijd welkom! |
Enkel Miami en hoelang? Zoiezo trip naar de everglades en de keys overwegen... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
Enkel Miami en hoelang? Zoiezo trip naar de everglades en de keys overwegen... |
10 dagen. We gaan een auto huren en een keer naar de Everglades, de Keys, ... gaan. Mercie voor de schone filmpkes :)We zitten in het Riu Florida Beach hotel. |
|
|
| djcresto |
| Sinds zaterdag terug van een 14-daagse reis naar Tunesië. Leuke reis gehad, nu nog 1150 foto's gaan bekijken. |
|
|
| Gladius |
lol wat een marteling, 1150 =<
Ik ga halfjuli een weekje trekken in de Pyreneeën. Yihaa, eindelijk nog eens de natuur in na 2 jaar :crazy: |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by djcresto
Sinds zaterdag terug van een 14-daagse reis naar Tunesië. Leuke reis gehad, nu nog 1150 foto's gaan bekijken. |
lol, 82 foto's per dag; gij gaat op reis om foto's te kunnen trekken? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
lol, 82 foto's per dag; gij gaat op reis om foto's te kunnen trekken? |
Dat trekt ge rapper dan ge zou denken ze. |
|
|
| jeronimo_jd |
Kijken doet ge me u ogen, niet me een fototoestel.
Ik heb het nie zo voor veel foto's trekken;
1) der zijn mensen die da veel beter kunnen als mij
2) op foto staat ge altij slechter als int echt
3) ik kijk er toch nooit terug naar
ik trek er ook wel hoor, maar enkel als het echt de moeite is:p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Kijken doet ge me u ogen, niet me een fototoestel.
Ik heb het nie zo voor veel foto's trekken;
1) der zijn mensen die da veel beter kunnen als mij
2) op foto staat ge altij slechter als int echt
3) ik kijk er toch nooit terug naar
ik trek er ook wel hoor, maar enkel als het echt de moeite is:p |
inderdaad zo redeneer ik ook. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik zou dat eigenlijk wel wat meer moeten doen, foto's trekken als ik op vakantie ga. Want nu doe ik dat nauwelijks, meestal ben ik daar ne vergeetachtige in. Ik heb dan we een toestel bij maar op het moment zelf, als zich de gelegenheid voordoet, gebruik ik het nooit. Achteraf heb ik daar dan wel een beetje spijt van dat ik er niet aan gedacht heb een paar schoon plaatjes te trekken. Dat moeten er niet overdreven veel zijn, maar een aantal is toch leuk als aandenken :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Kijken doet ge me u ogen, niet me een fototoestel.
Ik heb het nie zo voor veel foto's trekken;
1) der zijn mensen die da veel beter kunnen als mij
2) op foto staat ge altij slechter als int echt
3) ik kijk er toch nooit terug naar
ik trek er ook wel hoor, maar enkel als het echt de moeite is:p |
Ik vind foto's nemen gewoon een leuke bezigheid. Heb er zelfs al een 200-300 op het toestel zelf verwijderd. Bovendien zijn die foto's toch een leuke herinnering voor later. Neem ook wel foto's van bijvoorbeeld een mooie wolkenlucht en van die dingen.
Nu komt het lastige werk, de foto's selecteren zodat je een kort maar goed overzicht krijgt. Is een beetje het gevaar van digitale fotografie. Je neemt zoveel foto's om zeker niets te missen waardoor je er zoveel krijgt en door het bos de bomen niet meer ziet. |
|
|
|
|